Bukefalos 28 år!

Hur får jag bort nyckelringen?

I

Iris

... på min Macbook? Jag håller på att bli knäpp på den. Jag vill inte använda den. Den har dykt upp utan att jag bett om det - macen var på service och efter det var nyckelringen aktiverad.
Jag kan inte skriva fem meningar i följd utan att den dyker upp.
Så fort jag klickar på nåt så "vill datorn använda nyckelringen" och ha lösenordet. Gaaaaah.

Jag har givetvis försökt att fatta det här med vad nyckelringen är och hur jag ska använda den, men jag fattar inte.
Då vill jag ha bort den, men inte ens instruktionerna till det begriper jag.

Och nu har jag fått nog.
Alla tips på hur jag ska hantera denna jämrans nyckelring mottages tacksamt.

*detta inlägg skrevs med endast ETT avbrott för nyckelringsbortklickande, fantastiskt*
 
Sv: Hur får jag bort nyckelringen?

Den ska ligga under Bibiliotek/Nyckelring (tror jag det heter på svenska).

Testa att söka på www.99.se - de hade en hel del trådar i ämnet.
 
Sv: Hur får jag bort nyckelringen?

Tack! jag ska kolla där! innan jag slänger den... tänk om nyckelringen är väldigt nyttig fastän jag bara inte fattat det än. Då vore det ju dumt att göra sig av med den.
Jag skulle hellre bara "inaktivera" den, eller nåt.
 
Sv: Hur får jag bort nyckelringen?

jaha!.... gör det?? var hittar jag den då, om jag slängt den?
 
Sv: Hur får jag bort nyckelringen?

Aha! Där finns allt ja... bara att installera om det i så fall?


*behöver inte förklara att jag trots rejäl datoranvändning inte kan nånting om den va :cool:*
 
Sv: Hur får jag bort nyckelringen?

Det går att plocka upp Nyckelringen därifrån ja. Jag är dock inte helt hundra på hur man gör, varför jag tipsade om länken ovan. ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har skrivit mindre än jag har velat den sista tiden. Skrivandet är ju så välgörande för mig, jag skulle gärna vilja skriva mer...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 579
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 434
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp