M
Malla S
Något jag och en hästkompis länge har funderat på: Hur gör folk för att finansiera ett hästägande? Att bara delta i ridgrupper är ju rätt dyrt om man räknar ut årskostnaden. Att ha egen häst skulle innebära att man inte bara måste betala ridinstruktör för privatlektioner men också allt allt ALLT kring hästen. Hur funkar det egentligen och HUR dyrt är det egentligen att äga en häst per månad?
Självklart är min eviga dröm att ha min egen hästvän som jag kan träna mer målmedvetet på, men samtidigt fattar jag inte hur man skall kombinera sitt hästliv med sitt övriga liv.
Jag menar, hur HINNER folk med att både jobba och samtidigt åka till stallet och pyssla med hästen flera gånger varje dag för att fodra och pyssla med hästen?
Måste erkänna att detta är lite av det största mysteriet i världen för mig...
Självklart är min eviga dröm att ha min egen hästvän som jag kan träna mer målmedvetet på, men samtidigt fattar jag inte hur man skall kombinera sitt hästliv med sitt övriga liv.
Jag menar, hur HINNER folk med att både jobba och samtidigt åka till stallet och pyssla med hästen flera gånger varje dag för att fodra och pyssla med hästen?
Måste erkänna att detta är lite av det största mysteriet i världen för mig...