Hur förvarar ni schampo balsam och sådant ....

Barbabelle

Trådstartare
...när ni är på simhallen? Ni som har små genomskinliga "necessärer" vart köpte ni dem? Och hur stora är dem?
 
Nätkasse. Köpt för ohyggligt många år sedan. Är i mellanstorlek så de finns plats för tvål, schampo, skrubbsvamp, baddräkt och vattenflaska
 
Jag tar en liten plastkasse. De från apotek och sminkbutiker är i rätt storlek för mig. Inte det snyggaste man fullt funktionellt. En vän använder en påse som duschdraperiet köpts i (påsen är av samma tyg som draperiet), den verkar optimal.
 
Mindre plastpåse. Jag fyller sådana där små reseförpackningar (finns på apoteket) med schampo/balsam så tar det inte så mycket plats.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Jag har ett hår som blir flottigt väldigt fort och ser fettigt ut efter bara någon dag. Jag duschar håret 2 gånger i veckan då jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 664
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Jag har flera mediciner som är ljuskänsliga och någon som är fuktkänslig. Jag har dem i sina originalförpackningar och resten i dosett...
Svar
2
· Visningar
237
Senast: Lyan
·
Hemmet Vi har ju blivit med tvättstuga :) I den finns förutom tvättmaskin, tumlare och upphängs-möjligheter ganska mycket förvaring :) Men vi...
Svar
14
· Visningar
875
Senast: Sedna
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
692
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp