Hur gamla är ni egentligen?

Hur gammal är du?

  • Under 15 år

    Röster: 1 0,2%
  • 15-20 år

    Röster: 10 1,9%
  • 20-25 år

    Röster: 44 8,3%
  • 25-30 år

    Röster: 127 23,9%
  • 30-35 år

    Röster: 134 25,2%
  • 35-40 år

    Röster: 72 13,6%
  • 40-45 år

    Röster: 58 10,9%
  • 45-50 år

    Röster: 34 6,4%
  • 50-55 år

    Röster: 29 5,5%
  • Över 55 år

    Röster: 22 4,1%

  • Antal omröstningsdeltagare
    531
Jag kände mig lastgammal igår. Grannen hade fest och klockan 23 stod jag och glodde surt genom fönstret på "ungdomarna" som hade mage att stå ute på innergården och prata högt och dessutom spela hög musik :mad:

Det var egentligen inte så störande och vi kunde somna utan problem men jag var halvvägs på väg ut för att skälla på dem iallafall :o
Behärskade mig som tur var :D
 
Centralen är helvetet på jorden höll jag på att skriva. De nya jäkla spärrarna som jag fastnar i alternativt tar sats som en dåre för att inte fastna...och de där nya löjliga plastkorten men någon slags reskassa! Det var bättre förr med förköpshäften så såg man exakt hur många kuponger man hade kvar! Också kunde man småprata lite med spärrvakterna också när hen stämplade. Och folket ska vi inte börja tala om....
Tips: håll armen mot ena "dörren" på spärren medan du går igenom. Kör den när jag var barn eller packning med mig så jag inte blir utelåst.
 
Jag kände mig lastgammal igår. Grannen hade fest och klockan 23 stod jag och glodde surt genom fönstret på "ungdomarna" som hade mage att stå ute på innergården och prata högt och dessutom spela hög musik :mad:

Det var egentligen inte så störande och vi kunde somna utan problem men jag var halvvägs på väg ut för att skälla på dem iallafall :o
Behärskade mig som tur var :D
Sådär kan jag också vara. Min make brukar försöka tvinga mig att behärska mig lite :p

Iofs är jag mer ok med ungdomarnas liv än med vuxnas.
 
35 är jag, bevisligen lite barnslig för folk som gissar tror att jag är runt 25. Visar fortfarande ofta leg trots att jag passerat alla åldersgränser för läääängesen :o:cautious:
 
38.
Så du menar att vi fjantar oss för mycket för att vara äldre?
Om du tittar på andra forum än allmänt så kanske det blir tydligare att många är äldre än så?
 
Uppdaterar den här gamla tråden igen då :p
Har hunnit bli 21 år, blir 22 i höst. (Hjälp, vad gammal jag känner mig, var tog tiden vägen?! :nailbiting:)
 
Haha. Jag såg verkligen inte att det var en gammal tråd 😁.
Fast det gör väl inget. Någon annan kanske ville veta. Fler svar nu ju..
 
Skriver anonymt här.

Har fruktansvärd åldersnoja. Jag är 32 och känner mig så gammal. Har hela livet dragits med både fysiska och psykiska problem som gjort att jag i princip missat min ungdom. Hade många drömmar som ung, ville bli läkare, flytta utomlands, skaffa familj.

Jag äger förvisso en bil och en bostadsrätt och har ett fast jobb (som jag hatar) och bor ej hos mina föräldrar. Ändå 32 år utan utbildning, är fortfarande oskuld och har aldrig haft en pojkvän, har inte blivit kysst på nästan 15 år. Troligtvis kommer jag förbli ensam och några barn blir det aldrig då jag är steril.

Jag känner mig som 17 för det var där mitt liv stannade i princip. Det känns verkligen som mitt liv gått mig förbi, har otrolig ångest över detta.
 
Skriver anonymt här.

Har fruktansvärd åldersnoja. Jag är 32 och känner mig så gammal. Har hela livet dragits med både fysiska och psykiska problem som gjort att jag i princip missat min ungdom. Hade många drömmar som ung, ville bli läkare, flytta utomlands, skaffa familj.

Jag äger förvisso en bil och en bostadsrätt och har ett fast jobb (som jag hatar) och bor ej hos mina föräldrar. Ändå 32 år utan utbildning, är fortfarande oskuld och har aldrig haft en pojkvän, har inte blivit kysst på nästan 15 år. Troligtvis kommer jag förbli ensam och några barn blir det aldrig då jag är steril.

Jag känner mig som 17 för det var där mitt liv stannade i princip. Det känns verkligen som mitt liv gått mig förbi, har otrolig ångest över detta.

Vad tråkigt att läsa hur du känner och mår. Har du funderat på att prata med någon professionell om det?

När det gäller utbildning är det inte försent dock! Jag påbörjade juristutbildningen när jag var 35!
 
Skriver anonymt här.

Har fruktansvärd åldersnoja. Jag är 32 och känner mig så gammal. Har hela livet dragits med både fysiska och psykiska problem som gjort att jag i princip missat min ungdom. Hade många drömmar som ung, ville bli läkare, flytta utomlands, skaffa familj.

Jag äger förvisso en bil och en bostadsrätt och har ett fast jobb (som jag hatar) och bor ej hos mina föräldrar. Ändå 32 år utan utbildning, är fortfarande oskuld och har aldrig haft en pojkvän, har inte blivit kysst på nästan 15 år. Troligtvis kommer jag förbli ensam och några barn blir det aldrig då jag är steril.

Jag känner mig som 17 för det var där mitt liv stannade i princip. Det känns verkligen som mitt liv gått mig förbi, har otrolig ångest över detta.
Jag pluggade också i 30 års åldern och jag var inte ensamen :).
 
Jag kände mig lastgammal igår. Grannen hade fest och klockan 23 stod jag och glodde surt genom fönstret på "ungdomarna" som hade mage att stå ute på innergården och prata högt och dessutom spela hög musik :mad:

Det var egentligen inte så störande och vi kunde somna utan problem men jag var halvvägs på väg ut för att skälla på dem iallafall :o
Behärskade mig som tur var :D

När en tant i huset fyllde 100 kom polisen :angel: ;)
 
Skriver anonymt här.

Har fruktansvärd åldersnoja. Jag är 32 och känner mig så gammal. Har hela livet dragits med både fysiska och psykiska problem som gjort att jag i princip missat min ungdom. Hade många drömmar som ung, ville bli läkare, flytta utomlands, skaffa familj.

Jag äger förvisso en bil och en bostadsrätt och har ett fast jobb (som jag hatar) och bor ej hos mina föräldrar. Ändå 32 år utan utbildning, är fortfarande oskuld och har aldrig haft en pojkvän, har inte blivit kysst på nästan 15 år. Troligtvis kommer jag förbli ensam och några barn blir det aldrig då jag är steril.

Jag känner mig som 17 för det var där mitt liv stannade i princip. Det känns verkligen som mitt liv gått mig förbi, har otrolig ångest över detta.

appropa studier sa tog jag en andra masters degree som var klar nar jag var 49 ar. :D

När en tant i huset fyllde 100 kom polisen :angel:;)

Jag hoppas att de sa grattis och gick igen. 👍
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur gamla känner ni er? Och hur gamla tror folk att ni är? Jag är dryga 40, och jag kände mig länge mycket äldre än jag egentligen var...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
6 376
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 223
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 529
Senast: cewe
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 820
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp