Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det stämmerFanns det inte typ "äldre ungdom" med? Där tycker jag ändå att jag hade platsat fortfarande![]()
Chefen brukar kalla mig och kollegan för ungdomarna. Jag är dubbelt så gammal som kollegan och nästan lika gammal som chefen.Är 36 men kallades "ungdom" i en jobbsituation i veckaninser att det kan vara sista gången det händer
![]()
jag ocksåFyller 41 i september!

Samma ålder härJag klockar in på 53 i augusti...![]()
Försvann inte mycket i en krasch? Jag hade annat nick då som jag vill minnas att det försvann på något sätt.Samma ålder härHittade till stallet.com nångång -99 eller -00 och undrar fortfarande varför jag bytte bort mitt första nick här. Eller om jag bara tappade bort lösenordet och aldrig lyckades återställa?
Samma ålder härHittade till stallet.com nångång -99 eller -00 och undrar fortfarande varför jag bytte bort mitt första nick här. Eller om jag bara tappade bort lösenordet och aldrig lyckades återställa?
Chefen brukar kalla mig och kollegan för ungdomarna. Jag är dubbelt så gammal som kollegan och nästan lika gammal som chefen.![]()
Det beror ju på vilken ålder du är ute efter, på papperet fyller jag 50 i år, mentalt pendlar det mellan 7-27år och fibrokroppen påstår att vi är ca 138 år och snudd på på gravens rand...Såg diskussionen om alkoholens vara eller inte vara i hiss eller diss-tråden och blev nyfiken på hur gamla vi Bukefalister egentligen är? Så, hur gammal är du?
Känns ändå tidigt att döma ut sommaren… i mitten av februari.58 i sommarom det du kommer ngn sommar i år
har just varit ute och skottat blötsnö
![]()