hur gör man ett kors?

Miss Sixty

Trådstartare
Jg håller på med ett skolarbete och behöver vetta hur man gör ett kors på dtorn inte ett + utan ett korss

tack för hjälpen:bow:
 
Sv: hur gör man ett kors?

Om du sitter i Word, testa om det finns med i specialtecken. Tror vägen är menyn Infoga -> Specialtecken.

/Ida
 
Sv: hur gör man ett kors?

I teckenuppsättning hittar man dem flesta udda tecknen. Där står också vilka tangentkombinationer som ska tryckas på.
Kör... C:\WINDOWS\System32\charmap.exe

Jättefiffigt!
 
Sv: hur gör man ett kors?

Med teckensnitten "Webdings" och "Wingdings" kan du få en hel del olika och trevliga tecken :)

Du borde minst ha en av dom som standard i alla fall.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 388
IT & mobiler Har fått ett mail om att facebook mottagit en begäran om att återställa mitt lösenord, och en kod i mailet. Jag har ju som ni kanske kan...
Svar
12
· Visningar
532
Senast: tgd
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 119
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Aubergine
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Bildtråden
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp