Hur gör ni med cafeterian?

S

sassabrassa

Hur gör ni på eran klubb med cafeterian,har ni någon anställd som håller den öppen eller hur gör ni?
vi har problem med våran nämligen..
så berätta nu hur ni gör! :)
 
Vi har en dam som hyr våran cafeteria och hon är då ansvarig för cafeterian . öppe alla dagar... sen kanske hon har någon deltidsanställd som jobbar där ibland också.
 
Vår cafeteria är bara öppen vid tävlingar o vid andra aktiviteter. Tror den förresten är öppen på lördagar o torskvällar då det är träning nu oxå.
Vid klubbtävlingar har US cafeterian, vid stora tävlingar o sånt är det tävlingssektionen el de som anordnar aktiviteten.
På lördagar o träningar är det väl US el ngn förälder typ
 
tack för era svar!


*puttar upp* nån mer som vill dela med sig hur ni gör?
 
på våran ridklubb får föräldrarna till eleverna i ponnygrupperna stå i cafeterian. Det sätts upp ett schema i början på varje termin och lappar skickas hem till eleverna vilket datum och så. Det brukar bli en max två ggr per termin och då ska det vara öppet mellan ca 17-20. Det fungerar jättebra... :) På tävlingar har vi några som är ansvariga för att fixa folk och på klubbtävlingarna är det den som är ansvarig för tävlingen som ska fixa någon som står där... :rofl:
 
Vår kafeteria har öppet på helgerna. Det är frivilliga krafter som drar runt det hela.
 
Okej!
Vi har också ett sådant schema men tyvärr kommer det inte folk och öppnar :(
Står man inte i cafeterian när man har sin tid får man betala 200 kr..Vilket folk hellre gör än står där :( :crazy:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har varit en person som övertänkt väldigt mycket. En del ligger i att andra har pratat så mycket om vad som kan hända eller berättar...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Krummi
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: Bee
·
Gnägg Blir inspirerad av allmänna tråden "vad gör vi" som ligger under allmänt. Varför inte ha en liknande tråd fast med hästar? 🤩 Det är...
63 64 65
Svar
1 295
· Visningar
83 746
Senast: Luzzan
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 029
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp