Hur gör man??

bettysmatte

Trådstartare
Den här har alltid suttit väldigt fult på "tre-kvart". När jag skulle koppla ny lampa så tog jag ner den (satt mycket löst). Nu undrar jag om jag kan få dit den igen, och hur man i så fall gör :confused: ??
20210907_184025.webp

Men den är ju SÅ. pytteliten och sitter SÅ långt ner. Det känns näst intill omöjligt att lyckas träffa rätt? Kanske inte så underligt att den alltid har suttit så illa...
20210907_185317.webp

Ofta är de korta just för att de ska sitta tight. Det är lite pilligt att få ihop men sitter bra. Men just den här med allt i plast kanske är svår.

Jag tänker att du hänger dit pinnen på kroken och sedan trär igenom hålet, eventuellt genom att fästa nåt buntband eller nåt i det som hänger som kan dras igenom hålet

Liknande trådar

Hundträning Idag drog hunden iväg igen. Jag hade besök av personer som han är väldigt förtjust i men det hjälpte inte. Enfaldigt nog trodde jag han... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 083
Senast: linnsan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 029
Senast: starcraft
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 600
Senast: manda
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
967
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka