Hur göra angående kameraköp

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare HeRomer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 786
H

HeRomer

Ska köpa canon powershot sx10 is. men den skulle ha kommit in för två dagar sen men nu kommer den inte in förrän i slutet av oktober. ja känner att ja skule behöva en kamera nu. men ska ja vänta elelr köpa en billig begagnad,. men problemet e då att ja förlorar ju då pengar på att inte vänta..

hjälp mig nu =))

Sv: Hur göra angående kameraköp

Kontakta förtaget där du gjorde din beställning och hör om du kan dra in beställningen,
och beställa från något ställe där den finns inne? :idea:

Sv: Hur göra angående kameraköp

tyvärr så e den så pass ny att den ej finns inne ngnstans förrän om tidigast ca en månad. har redan avbokat kameran en gång i helgen. men så sa de att den skulle komma nästa vecka men så e dte nu inte förrän i slutet av oktober..

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag går över från visstidsanställning med månadslön till timanställning nu i månadsskiftet. Det jag inte tänkt på (förrän min kollega... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 087
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Jag brukar mest vara här för att spela ulvspel (vilket jag inte har energi till för närvarande), men jag har ju sett att det går att få...
Svar
9
· Visningar
1 600
Senast: Monstermom
·
Hästvård Ska försöka hålla mig kort men gör jag det inte får ni ursäkta. Sitter med grubblerier sen en tid tillbaka angående min häst. Vet...
Svar
12
· Visningar
3 427
Senast: sandrafors
·
Hästmänniskan Min dotter 13 år har alltid drömt om egen ponny, ända sedan hon började på ridskola vid 4 års ålder. Så för ett halvår sedan köpte vi en... 30 31 32
Svar
629
· Visningar
55 595
Senast: MiaMaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka