Man behöver ju inte styra upp det som att säga stopp utan bara avveckla kvällen helt enkelt.Alltså nä, verkligen inte tycker jag. Hur jäkla bekvämt är det att gå in och styra upp en vuxen människa!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man behöver ju inte styra upp det som att säga stopp utan bara avveckla kvällen helt enkelt.Alltså nä, verkligen inte tycker jag. Hur jäkla bekvämt är det att gå in och styra upp en vuxen människa!?
Vi har ingen aning om hur mycket de försökt att avveckla kvällen. Det är dock nåt helt annat än att säga att de borde ha försökt stoppa honom.Man behöver ju inte styra upp det som att säga stopp utan bara avveckla kvällen helt enkelt.
Tänkte detsamma. Jag utgår från att TS partner inte hade en flaska vodka med sig i övernattningsväskan så den sprit som funnits att tillgå borde varit värdparets. Om jag märkt att en gäst börjar bli berusad hade jag personligen inte sett några problem med att stoppa undan konjaksflaskan.Man behöver ju inte styra upp det som att säga stopp utan bara avveckla kvällen helt enkelt.
Jag trodde att han stannade upp själv, har han supit med dom så borde dom väl ha märkt att det hållet på att bli för mycket och sagt stopp..
Tanken var kanske bara litegrann, som kanske blev lite mera. Då det slår till snabbt och man kanske inte är van vid så starkt så kanske han inte hann märka så mycket innan det vart för mycket.Bara det tycker jag är jättemärkligt.
Stanna uppe och hiva konjak när ens partner går och lägger sig.
Om jag hade supit ner mig totalt hade jag förutsatt att min partner skulle bli underrättad. Eller min syrra om det var henne jag var med. Känns helt naturligt för mig.Om jag skulle upp tidigt för att jobba hade jag blivit irriterad på att vännerna väckte mig. Vad ska jag göra som inte de kan göra liksom? Det är ju de som har suttit och supit med partnern och inte jag.
Njaa jag tycker inte att det är så märkligt, klart man ska få umgås vidare även om ens partner är trött? Om man inte med att hiva menar att bli oförmögen att ens koordinera ett toabesök, det hade jag också tyckt var knasBara det tycker jag är jättemärkligt.
Stanna uppe och hiva konjak när ens partner går och lägger sig.
Tanken var kanske bara litegrann, som kanske blev lite mera. Då det slår till snabbt och man kanske inte är van vid så starkt så kanske han inte hann märka så mycket innan det vart för mycket.
Nej vi vet ju inte ens om det har hänt i verkligheten. Jag menar inte att allt ansvar ligger på sällskapet (ibland går det inte att hejda en persons supande) men som dryckessällskap kan man ändå påverka. Särskilt om man är värd och bjuder på spriten (som kan tänkas vara fallet).Vi har ingen aning om hur mycket de försökt att avveckla kvällen. Det är dock nåt helt annat än att säga att de borde ha försökt stoppa honom.
Njaa jag tycker inte att det är så märkligt, klart man ska få umgås vidare även om ens partner är trött? Om man inte med att hiva menar att bli oförmögen att ens koordinera ett toabesök, det hade jag också tyckt var knas
Trådstarten: Asså jag tycker det är rätt vettigt snacka lite om de man ska till om den ena känner dem lite mer väl som i fallet i trådstarten eller @Alexandra_W s farmor. Jag har en farmor som är lite likadan ibland! Sen har jag vänner som är lite blyga och som kanske kan uppfattas som ogina/ dryga därmed, och sånt säger jag också till om! Tycker inte sånt är att klappa sin +1 på huvudet, snarare info som jag själv gärna hade velat ha, och som hade kunnat hjälpa mig på vägen när jag skapar mig en egen uppfattning om en person.
Och sen med fyllan jaaa svårt att säga annat än en gång ingen gång. Hade såklart dött lite halvt av skam och om jag hade fått såna skamkänslor om och om igen hade det börjat påverka mitt eget beteende, hade känt att jag behövt uppfostra den jag var tillsammans med, och en sån relation känns sjukt njaaaaaaaaa.
Där håller jag helt med.
Jag skulle själv uppskatta att få veta eftersom min humor inte går hem överallt.
Jag skulle inte vilja bli meddragen till folk som inte kan uppskatta mig för den jag är och hade jag varit partnern som fått höra detta hade jag avstått besöket faktiskt.