Hur hålla sig vaken när man är trött?

För mig funkar det att ha låg temp i bilen (så att jag nästan småfryser) och se till att hålla en jämn nivå på blodsockret under natten. Många mellanmål, mestadels frukt, dricker te i pauserna. Nåt smått att tugga på i bilen vid behov och gärna nåt intressant att höra på i radion. Jobbar 21-07, mycket körning men oftast inte så jättelånga sträckor i taget så det hjälper ju också en del. :)

När man knaprar morötter är det svårt att somna, det knastrar så i huvudet! :D
Att ta av sig ena skon är också ett bra knep, då funderar hjärnan på varför det känns konstigt.

Har du blivit bättre på att gå och lägga dig i tid kommer du säkert inte att ha några problem med de här turerna.
Försök lägga dig tidigare några kvällar före också, så att du inte blir stressad över det och inte kan somna.

Liknande trådar

Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 948
Senast: Murphy
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 160
Senast: Jamtland
·
Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen... 7 8 9
Svar
176
· Visningar
16 086
Senast: Exile
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Träna!”, säger de. “Det är superviktigt och bra för i princip ALLT!” Jo, jag vet. Jag är egentligen en sån som GILLAR att träna på gym...
Svar
3
· Visningar
1 271
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur