Bukefalos 28 år!

Hur hitta människa/häst?

Fibusen

Trådstartare
Sålde min korsning,en unghäst på 3 år för ca 2 år sen,köparen har sedan sålt han vidare.

Vet att det var lite problem där,då jag pratat med ansvariga runt omkring,bla han som hyrde ut stallplatsen osv. Problem som jag inte vill gå inpå här.

Vet att hästen har det bra hos nya ägaren (gonom att det vart lite krångel där,så vart även jag inblandad efter som jag tydligen stog kvar som ägare,och fick då veta att allt var iallafall bra med hästen i fråga),men jag vill så gärna prata med ägaren själv,och få lite bilder och så. Jag har lyckats snoka reda på namnet på ägaren,genom att ha hittat på ett tävlingsresultat när hon ridit "min" häst,
Och även att hon då har tävlat på Rastaborgs ridklubb som ligger i bromma,alltså antar jag även att hon bor i Stockholm.
Kan ridklubben lämna ut några uppgifter tror ni?

Jag har så klart hästens namn också,men det kommer jag väll inte långt på? Kanske kan få tag på namnet till ägaren som högst,men det har jag ju redan.

Jag hittar henne ingen stanns,har provat eniro,hitta,facebook,och birthday,har inga mer allternativ i skallen...:(
 
Sv: Hur hitta människa/häst?

har du testat att gå via ryttarlicensen eftersom du vet hennes namn?
 
Sv: Hur hitta människa/häst?

Problemet är att det är nog fortfarande jag som står som ägare...:(
 
Sv: Hur hitta människa/häst?

Hur fungerar det? Har "alla" ryttarlicens,för tävlingen hon var med i var "bara" en klubbtäling... Behövs licens då? (Och ja,jag är en totalt okunning (i tävlingssammanhang) skogsmulleryttare! :angel:)
 
Sv: Hur hitta människa/häst?

Hon finns inte på ratsit heller.... :confused: Antingen så är hon hemlig,eller så har hon bytt efternamn... Namnet vet jag stämde 1 maj,då det var då dom tävlade,om hon sen har gått och gift sig eller nå efter det,då är det nog kört...
 
Sv: Hur hitta människa/häst?

men var hittar man det, jag är nämligen också intresserad av att hitta en tidigare såld häst :)
 
Sv: Hur hitta människa/häst?

Jag skulle ta kontakt med ridklubben hon tävlade på och förklara mitt ärende. Dom vill säkert inte lämna ut uppgifter men dom kanske vidarebefordrar ett meddelande, om dom har hennes adress kvar.

Tävlade hon inte åt en ridklubb som du kan ta kontakt med? Man måste väl vara medlem i en RK för att få tävla, eller..?
 
Sv: Hur hitta människa/häst?

Ja,hon måste ha varit/är medlem där,för jag såg att hon även tävlat en häst som står där som är ridskolehäst,då borde hon väll rida på den klubben om hon tävlar klubbens hästar.

Har mejlat klubben,men ej fått något svar,dom kanske inte kollar mejl och sånt under semestern.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 701
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 640
Senast: Stereo
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 429
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Innan jag tar det stora beslutet att köpa min första egna häst tänkte jag att det vore en god idé att först hyra en häst från ett...
Svar
11
· Visningar
1 784

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp