Hur hitta trådar jag är/varit aktiv i?

E

En Mynta

Skrev en tråd för en stund sedan, men hittar den inte. Kan jag på något ställe se alla inlägg jag postat utan att behöva använda mig av "prenumerera"-funktionen?
 
Sv: Hur hitta trådar jag är/varit aktiv i?

Du kan ju alltid använda sökfunktionen eller gå in på din profil och klicka dig vidare därifrån. Hittar du den inte då är den troligtvis borttagen.
 
Sv: Hur hitta trådar jag är/varit aktiv i?

Gå in på din profil - Se statistik - Hitta alla trådar..
alt.
Klicka på ditt namn i denna tråd tex. - Se fler inlägg av ... (tror jag det står)
 
Sv: Hur hitta trådar jag är/varit aktiv i?

Tack för hjälpen!
 
Sv: Hur hitta trådar jag är/varit aktiv i?

För att se alla trådar du svarat i per tråd: Kontrollpanelen -> (under Prenumerationer) Lista prenumerationer, förutsatt att du har påslaget att de trådar du svarar i ska prenumereras på :) Däri ligger även de prenumerationer du lagt till manuellt utan att svara i, men de har ju en ikon utan bock :)
 
Sv: Hur hitta trådar jag är/varit aktiv i?

Absolut smartast att göra som Nidron säger - lägg till som prenumeration. Det borde alla lära sig så man slipper inlägg som "skriver en rad för att hitta tillbaka" och annat ointressant.
 
Sv: Hur hitta trådar jag är/varit aktiv i?

Det borde alla lära sig så man slipper inlägg som "skriver en rad för att hitta tillbaka" och annat ointressant.

Det där upptäckte jag nyligen. Någon skrev bara "markerar i tråden så att jag kommer ihåg den i morgon".

Det är inte bara höjden av lathet, det är också respektlöst mot andra som följer tråden och öppnar den när det kommit ett nytt inlägg, bara för att mötas av det där.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det handlar om ett tiotal tilläggsprogram som buggrättats och möjligen fått någon ny funktion. Skriv gärna nedan om ni hittar något...
Svar
13
· Visningar
1 300
Senast: Shaggy
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 394
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Gällande gamla trådar skulle jag vilja föreslå en funktion där en tråd automatiskt blir låst en viss tid efter senaste inlägget. Om man...
Svar
16
· Visningar
1 463
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp