Bukefalos 28 år!

Hur????Hjälp

Joyride

Trådstartare
Hur kan jag ändra eller ta bort min tråd som legat ett tag med flera svar??? Har sökt o letat utan resultat :crazy:
 
Sv: Hur????Hjälp

Det kan du inte. Bara Gunnar och moderatorn på det Forumet som kan det. Varför vill du ha bort den? När det kommer nya trådar hoppar den ju bakåt, såvida ingen plockar fram den.
 
Sv: Hur????Hjälp

En av de stora fördelarna med ett öppet forum är att alla kan ha nytta av andras svar på olika frågor. Bara för att frågeställaren fått sitt svar och känner att tråden känns onödig så finns det säkert många andra som kan ha nytta av den.
 
Sv: Hur????Hjälp

Men om jag skapar en tråd som ses olämlpig efter någon dag, och inte kan ta bort den själv tycker jag är helt vansinne :crazy:
Är väll bättre att man får ta bort dom trådar man inte vill ha kvar.
 
Sv: Hur????Hjälp

Då skulle man inte skrivit dom från början tycker jag. Annars går det ju faktiskt att pm moderatorn och höra om dom kan ta bort tråden.
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
540
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
371
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Lastnät till bil

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp