Hur länge väntar man?

Kära buke! Jag har flyttat och måste nu visa min lägenhet för intresserade hyresgäster. Ett jävla mähä ringde tidigt igår morse (okej att ringa och väcka mig kl 8 på morgonen kanske är normalt men då är fan hela normaliteten ett jävla mähä, sådeså) för att få ta en titt och vi bokade in visning idag kl 16.00. Klockan är nu 16.22 och mähät har ännu inte dykt upp. Hur länge är det egentligen brukligt att vänta? Jag vill gå hem och käka och packa upp mina grejer och inte sitta här hungrig och uttråkad i en tom lägenhet...
Detta är en anledning till att jag smsar i första hand, då kan de svara när de kan. Sen hade jag inte ringt innan klockan nio tio heller, ringer helst inte så tidigt i jobbet. Detta trots att jag jobbar i en bransch som jobbar 7-16.
 
Om uppsägningstiden inte gått ut är du förmodligen skyldig att visa den.

Men om samma snubbe ska titta igen, och inte dyker upp, hade jag sagt till hyresvärden att hen själv får ta över visandet för den personen.
Jo, och den går inte ut förrän årsskiftet. Som tur är ska det bara visas i en vecka dock, och bara för fem pers.

Det kommer de definitivt få göra isf, nån måtta får det liksom vara.

Detta är en anledning till att jag smsar i första hand, då kan de svara när de kan. Sen hade jag inte ringt innan klockan nio tio heller, ringer helst inte så tidigt i jobbet. Detta trots att jag jobbar i en bransch som jobbar 7-16.
Jag tycker om dig, bara så du vet! :bow:
 

Liknande trådar

Äldre Som rubriken antyder; vilken tid på morgonen tycker ni att det är okej att ringa upp okända människor? En köpare från Tradera ringde...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 046
Senast: lilstar
·
Relationer Idag sa jag till min pojkvän/sambo att jag imorgon skulle packa ihop det mesta utav mina grejer för att flytta hem till mina föräldrar...
2
Svar
35
· Visningar
4 479
Senast: Mela99
·
L
Hästvård Jo, måste bara fråga vad man ska göra när polis och länsstyrelse är helt från vettet? Jag har ringt till dem angående en liten...
Svar
12
· Visningar
2 439
Senast: Love_Maya
·
Gravid - 1år Torsdag em, hästen har precis gjort sig illa och jag avslutar ett blogginlägg såhär: "Själv ska jag bara vänta på att L ringer och...
Svar
13
· Visningar
1 208
Senast: fragansia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp