hur länge???

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: hur länge???

när Hanna föddes hade vi varit ihop drygt 5 år (=> 4 år och några månader när vi "började försöka få barn").
 
Sv: hur länge???

semlis777 skrev:
var ni tillsammans med eran partner innan ni skaffade barn?? jag är så himla sugen på att skaffa barn nu,men det är alldeles för tidigt.

Hehe, vi hade varit tillsammans i 6 månader när vi fick positivt besked på grav-testet. Nu är vi gifta och har 4 st barn. :banana:
 
Sv: hur länge???

Vi hade varit tillsammans i drygt fem månader (varav min pojkvän var utomlands i mer än tre) när jag blev gravid :o INTE planerat men kändes ändå ganska rätt från början. Jag är fortfarande inte hundraprocentigt säker på att han är den jag ska leva resten av mitt liv med, men att vi fick barn tillsammans var det bästa som kunde hända :love:
 
Sv: hur länge???

Jag och min sambo var ihop i fem år innan vi skaffade barn!! :o

Kan bara säga att tiden gick snabbt och vi hade mycket att göra innan med jobb och hästar :)
 
Sv: hur länge???

Jag och min man hade varit ihopa i 10 månader när jag blev gravid. Efter att ha varit ihop i ett år, och gravid i 2 månader så gifte vi oss. De är 5 år sedan vi blev ihopa den 1 juli.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Hur fungerar det på er förskola? Jag har ett jobb där jag jobbar helger vilket innebär att jag alltid har ledig dagar på veckodagarna...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 883
Övr. Barn Ni som skaffat barn säg runt 40, och alltså var 50 när barnet var 10 år. Hur tycker ni det var att skaffa barn lite senare? Tycker ni...
2
Svar
25
· Visningar
3 936
Småbarn Såg ett inlägg på Instagram som sedan blev en efterföljande diskussionen IRL. Jag känner att jag nästan gått vilse i mitt eget huvud...
Svar
6
· Visningar
867
Senast: Badger
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 367

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp