hur länge???

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

semlis777

var ni tillsammans med eran partner innan ni skaffade barn?? jag är så himla sugen på att skaffa barn nu,men det är alldeles för tidigt.
 
Sv: hur länge???

hur länge har ni varit tillsammans nu då?. bara det känns bra med partnern och att inte lusten att vilja ha barn tar över, alltså att du vill ha barn så mkt att du nästan skiter i med vem...så får det ju inte bli=). känns det som om ni kan leva ihop föralltid? har du pratat med honom om det?
 
Sv: hur länge???

vi har varit tillsammans i ca 3månader men jag har känt han i ca 9månader,jo det känns som att vi kommer att vara tillsammans för alltid,vi har flyttat ihop och planerar att köpa gård så fort min provanställning går ut. har pratat mkt me varandra om barn och han vill jätte gärna ha barn snart, men först tycker han att jag ska ha ett fastjobb,och att vi ska ha ett eget ställe att bo i. skulle jag bli garanterad en anställning där jag är nu och få besked om det så skulle inte jag tveka en sekund om att bli gravid redan nu
 
Sv: hur länge???

Vi hade varit tillsammans i 10 v när jag testade positivt och jag var då 7 veckor gången..... vi bor ihop fortfarande det had bara varit en liten fnurra på tråden och vi känner båda att vi vill leva med varandra resten av livet!
 
Sv: hur länge???

Vi hade varut tillsammans två år ungefär innan jag blev gravid. Det kändes varken för tidigt eller för "lång" tid. Känns det rätt så är det nog så oxå...
 
Sv: hur länge???

Vi träffades när jag var 15 och han 17, Fick första barnet när jag var 18, och andra vid 21. "alla " runt omkring gapade att vi var för unga mm, men vi visste verkligen vad vi ville.
Och eftersom han tragiskt nog dog när Lillen var 2½ år, så är jag mkt tacksam att vi skaffade barn så snabbt som vi gjorde!!!
Jag valde en fantastisk pappa till mina barn, och jag skulle aldrig vilja göra dom ogjorda!!!
 
Sv: hur länge???

Barnet föddes när vi varit tillsammans i 9 månader :angel:
Men han var fyra veckor för tidigt född ;)
 
Sv: hur länge???

Det beror nog lite på var man är i livet..

Mitt första barn kom efter att jag och pappan varit ihop i 14 år. Det förhållandet höll inte för de nya värderingar barnet förde med sig.

Tvåan tillverkades sedan efter att jag och nya sambon känt varandra i ett år, fast vi hade bara varit ihop på riktigt några månader.

Men den senare urvalsprocessen var noggrannare, jag visste mer vad jag letade efter då :D
 
Sv: hur länge???

Vi kommer att ha varit tillsammans i ca tre och ett halvt år när vår bebis kommer. Däremot flyttade vi ihop efter ca en månad.
 
Sv: hur länge???

Jag och min sambo var tillsammans 6 år innan vi bestämde oss för att försöka få barn. Nu har vi inte så lång tid kvar till vår bäbbe tittar ut. :D
 
Sv: hur länge???

Vi flyttade ihop efter 5 månader, förlovade oss 2 år efter det, gifte oss ett halvår efter det, började försöka få barn 3 månader efter det och blev med barn ett år senare än det. Ja, summa summarum blev jag gravid 4,5 år efter att vi träffades.
 
Sv: hur länge???

Jag och sambo har varit tillsammans sen hösten 01. Alltså 3,5 år ungefär. Väntar första barnet inom några dagar (bf 17 maj). Kan tänkas tidigt men själv är jag 30 och vill inte vänta längre. Allt känns så rätt!
 
Sv: hur länge???

Vi var tillsammans i elva månader innan jag blev gravid. Men har kännt varandra i många år, var till och med tillsammans en sommar för *räknar på fingrarna* nio år sedan!

Jenny
 
Sv: hur länge???

Jag och min fru har levt ihop sedan 1996 och är gravida nu.
Det spelar väl egentligen ingen roll hur länge man kännt varandra så länge det känns rätt?
Jag tycker iofs att det bara är bra om man levt ihop ett tag så man lär känna varandras för och nackdelar.

/ Nanne :banana: blivande pappa
 
Sv: hur länge???

Är ni gravida igen! Så jättekul för er! :) (Kommer ihåg din tråd om er förra graviditet.) All lycka till den här gången!

ursäkta trådnappningen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Hur fungerar det på er förskola? Jag har ett jobb där jag jobbar helger vilket innebär att jag alltid har ledig dagar på veckodagarna...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 883
Övr. Barn Ni som skaffat barn säg runt 40, och alltså var 50 när barnet var 10 år. Hur tycker ni det var att skaffa barn lite senare? Tycker ni...
2
Svar
25
· Visningar
3 934
Småbarn Såg ett inlägg på Instagram som sedan blev en efterföljande diskussionen IRL. Jag känner att jag nästan gått vilse i mitt eget huvud...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Badger
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 367

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp