Hur lägga sin signatur på foron?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Pudlan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 588

Pudlan

Trådstartare
Hur gör man när man vill ha sin signatur/namn på foton jag tagit?

Med vänlig hälsning
Pudlan

Hur gör man när man vill ha sin signatur/namn på foton jag tagit?

Med vänlig hälsning
Pudlan

Jag har laddat ner ett program som heter Picasa ( gratis). Där sparar jag mina foton och när du öppnar en bild där så finns möjligheten att lägga till text och spara. Jag lägger till © och mitt namn och sparar sedan bilden :) Jag har en pc så jag håller ner alt knappen samtidigt som jag använder siffrorna 0169 och då får du copy märket ©

Lycka till :bow:

Jag har laddat ner ett program som heter Picasa ( gratis). Där sparar jag mina foton och när du öppnar en bild där så finns möjligheten att lägga till text och spara. Jag lägger till © och mitt namn och sparar sedan bilden :) Jag har en pc så jag håller ner alt knappen samtidigt som jag använder siffrorna 0169 och då får du copy märket ©

Lycka till :bow:

TACK!
Det skall jag testa :) :) :)
Mvh
Pudlan

Liknande trådar

Hemmet Har rensat foton i mobilen idag och inser att jag har flera foton jag vill ha utskrivna och också några teman jag vill göra fotoböcker...
Svar
17
· Visningar
427
Senast: cute_beast
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
728
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 375
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka