Hur lägger man in en film?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare sthlm23
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 799
På internet eller på datorn?

Internet går du tillväga på samma sätt som med en bild.

Lägga in film här alltså, visa en film i en tråd. Jag har den sparad på min vanliga dator hemma. Har mina bilder på photobucket. Asså jag å datorer..*suck*.

Hm...vet inte om man kan lägga upp en film på photobucket, men det är väl bara att testa för du måste ha den på internet innan du kan visa den här.

Du vet ju hur man får upp bilder eftersom du har bilderna på photobucket. Gör samma sak fast med filmen. Funkar det inte måste du hitta ett annat ställe där du kan lägga upp filmen. Sen är det bara att göra som med en bild; högerklicka, välj egenskaper och kopiera adressen och klistra sedan in länken här på buke.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
995
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
396
Senast: sweep
·
IT & mobiler Är lite sugen på att titta på filmen om John Whitaker, men då måste man lösa ett abonnemang på Clip my horse och jag undrar om det är...
Svar
2
· Visningar
312
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Att lämna i smyg
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur