Hur lång tid tar det för er att åka till/från jobbet varje dag?

Milene

Trådstartare
Söker nytt jobb och har lite funderingar över rimlig restid. Hur lång tid tar det för er att åka till/från jobbet?

Just nu tar det ca 20 sekunder att nå husets arbetsrum ;)

När jag åker till kontoret så tar det ca 45 minuter på elcykel eller 50-55 kollektivt.

Skulle jag ta bilen tar det ca 20 minuter men det gör jag bara i nödfall pga miljövidrigt.

Cirka 15 min promenad till jobbet och ytterligare promenad inne i huset till omklädningsrum byta om och tillbaka genom huset och upp i huset, efter 25 minuter efter att jag låset dörren stämplar jag in.

Tänker att de flesta faktiskt har ganska ok resvägstid. Trodde man hade längre tid att åka. Funderar på ett jobb med 1,5 timmes resväg, fast bara två pass i veckan.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
933
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 458
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 392
Senast: fio
·
Skola & Jobb Hej, Årets lönesamtal nalkas på torsdag och jag har funderat så mycket de senaste veckorna kring min lön. Vi är 5 personer som gör... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 582
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka