Hur långa bommar?

3.5m ar nog det vanligaste men man vill att de skall vara langre an sa

3 tycker jag verkar vara vanligast.

Vi valde dock 2,5 meters av ekonomiska skäl (också blir dom inte lika tunga då)

Okej. Jag har 3 meter långa men tyckte dom såg så långa ut därför undrade jag :p
Men jag har visserligen inte haft tillgång till "riktiga" hinder på länge så jag är ovan...

3,5m..
men de blir fasligt tunga.. polaren köpte 3 meters hörnstolp till hagen för 60kr st, sågade av 25 cm (spetsen) sedan var det perfekta bommar.. 3 st sånna väger som 1 "vanlig" dyr bom..
ska bygga upp nått hinder snart å fota :)

Sv: Hur långa bommar?

Jag har 3,5 meters men som andra sagt här är dom fasligt tunga o otympliga... har funderat på att såga av några till 3 meters :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din... 2
Svar
22
· Visningar
1 838
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 209
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 666
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej alla, Efter några år av uppehåll med egen häst pga studier så går jag nu i tankarna att skaffa häst igen någon gång under de... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 816
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka