Hur länge sitta i bil? (valp)

Sv: Hur länge sitta i bil? (valp)

Prata du med din kollega i lugn och ro. Säg som det är, att du började fundera på det och undrar hur han har löst det praktiskt.

Det finns dagar då även det mest välplanerade hundägarskap strular till sig och man får ta till paniklösningar. Själv har jag haft min hund i bilen ett par nätter på jobb. Magsjuk hund som inte får lämnas in på Nattis, löptikar hos i vanliga fall lämpliga hundvakter och kollision med mitt och sambons jobbschema. Hunden fick vara i bilen med regelbundna raster. Han var betydligt lugnare och trevligare att hantera än när han kommer från Nattis eller om han varit bortlämnad.

Jag håller med dig. Ang hur han har hunden så det jag har sett så är hunden i bakluckan och fönstren är på glänt. Men som sagt kan jag inte svara på hur varmt det är i bilen.

Jag har känslan av att hunden inte varit med senaste dagarna, så det var nog tillfälligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 433
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 396
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka