Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker sadeln är försmal nu.. 1-2 bomvidder större (har du det vita järnet nu kan du banka ut det).
Bra att du kollar upp dig också! Det visade sig att jag var übersned trots att sjukgymnasten sa att jag var spikrak. Diffade nästan 6cm på mitt bäcken, hästen var också väldigt sned och sadeln likaså. Troligtvis hade vi blivit sneda tillsammans...
Har sett att folk lägger ut bilder och frågar hur sadeln ligger på hästen, nu gör jag samma sak, så:hur tycker ni (som är duktiga på sånt) att denna sadel verkar ligga på hästen. Skulle vara intressant att höra!
Vet att det kan vara svårt att se eftersom jag inte lyckades ta så jättebra bilder heller men vill ändå gärna höra.
http://www.pixbox.se/alb_show_id693234_page0.html
Jag tycker sadeln är försmal nu.. 1-2 bomvidder större (har du det vita järnet nu kan du banka ut det).
Bra att du kollar upp dig också! Det visade sig att jag var übersned trots att sjukgymnasten sa att jag var spikrak. Diffade nästan 6cm på mitt bäcken, hästen var också väldigt sned och sadeln likaså. Troligtvis hade vi blivit sneda tillsammans...
Den sadeln hade jag inte använt. Ser alldeles för smal ut, för svängd, ligger i bakvikt och bossornas anläggnings yta mot ryggen ser inget vidare ut. Problemen kan nog mkt väl ha med sadeln att göra, tyvärr.