Hur mkt/lite har man att välja på...

Cita

Trådstartare
När man har en miniatyr?
Vill ha en rejäl sele med bra läder. Sen är jag sjukt svag för ljusbrunt läder.
Är det bara att glömma de eller måste jag sätta mig å sy? :D
 
Sv: Hur mkt/lite har man att välja på...

har kollat ebay, men inga direkta amerikanska postorder. Ska nog ta mig en titt :laugh:

tack för svar :)
 
Sv: Hur mkt/lite har man att välja på...

Ah okej! Har själv en liten shettis (ca 88 i mkh) som har mini i storlek i allt. Jag köpte en Ideal Lux maratonsele i storlek minishettis och den passar perfekt, finns ett par hål till man kan spänna in. Han är ganska nätt i kroppen. Dessutom tror jag den finns i ljusbrunt! Så kolla upp det också!


(Man får inte länka sidor här men pm:a om du vill ha namn på återförsäljare i sverige :) )
 
Sv: Hur mkt/lite har man att välja på...

Ideal Harness finns i brunt läder. Man kan även beställa den med fransk brösta, men endast av en återförsäljare. PMa om du vill veta.
 
Sv: Hur mkt/lite har man att välja på...

Har du kollat med Tina ? Vet att hon innan sålde arbetsselar med, hon har kanske någon kvar :) Själv hoppas jag att Ove kan ha hennes showsele :d Men blir nog skaffa mindre gjord till honom då han är lite liten. Om du vill kan jag skicka PM med de Amerikanska sidor jag vet säljer miniatyrselar. Ove kan inte ha någon utav de vanliga selar som säljs här de är 10-15 cm för långa i däcklen.
 
Sv: Hur mkt/lite har man att välja på...

Tina kan ju ta hem om det beställs (?), det verkar vara jätte bra kvalité på hennes produkter. Jag kollade lääänge på hennes grimmor när vi var i storfors, men vi kom fram till att största grimman var för liten :(

Idealselet tror jag är för stort för en miniatyr, min lille Wiktor har storlek mini på sin och det är på det innersta typ..
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 513
Senast: MiniLi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
53 180
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 072
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp