Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur mkt väger 1 dl krafft protein?? Snabbt svar igen tack..
Jag har börjat tänka om ang min foderstat igen.. vet inte om jag vill fodra med soja längre eftersom jag inte är helt säker på hur mkt mer protein pålla behöver(kvot en bit över 6 är då "klart").. Och det känns säkrare att köra med vetekli och krafft protein om jag ska se vart hon ligger bäst.. Förstår du/ni? Det blir bara 62 kr mer i månaden också, 31 kr egentligen då jag delar häst.. Så gah.. sitter i provräknar, och då vill jag ha det "lätt" att ge, så jag räknar på att det ska bli jämna dl när man ger hästen mat.. öhh.. långt svar, babbligt också. Men men, that's me!
Kanske ska tillägga att jag inte börjar med "nya" foderstaten förräns i slutet av månaden..
Foder & Strö
Efter att ha fått analyssvaren på årets grovfoder satte jag igång och räknade foderstater. Då kvoterna är lägre än jag haft förr behöver...
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...