Bukefalos 28 år!

Hur mycket kostar hunddagis ?

B

blindmelon

Är det någon som vet ungefär hur mycket det brukar kosta att ha hunden på hunddagis ?
Är det någon som har/har haft hunden på dagis ? Bra eller dåligt ?
 
Sv: Hur mycket kostar hunddagis ?

Kollade hunddagis här (Göteborg) då jag gärna vill ta ner min vovve (som nu bor hos mina föräldrar) men ja går i skolan å vill inte ha henne själv så länge... Jag fick prislappar på 2800-3500! Å då fick man inte hämta/lämna hunden när man ville. Jag vill juh bara ha henne där några timmar vissa dagar, inte alls andra dagar å heldagar vissa dagar då jag har ojämt schema.., så d "sket sig"...
 
Sv: Hur mycket kostar hunddagis ?

Haukur skrev:
Kollade hunddagis här (Göteborg) då jag gärna vill ta ner min vovve (som nu bor hos mina föräldrar) men ja går i skolan å vill inte ha henne själv så länge... Jag fick prislappar på 2800-3500! Å då fick man inte hämta/lämna hunden när man ville. Jag vill juh bara ha henne där några timmar vissa dagar, inte alls andra dagar å heldagar vissa dagar då jag har ojämt schema.., så d "sket sig"...
Jag kollade hunddagis i Gbg för någon vecka sedan och jag hittade från 1400-2600 vet dock inte om det var krav på tider men det finns billigare iaf...
 

Liknande trådar

Fritid Det är nu klart att jag flyttar till Åland. Ska jobba i Kastelholm. Letar bostad och har ställt hunden i kö på hunddagis i Jomala. Nu...
Svar
4
· Visningar
642
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 261
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 706
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 409
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp