Bukefalos 28 år!

Hur och var hitta tävlingsresultat från Danmark??

Pam

Trådstartare
Som rubriken lyder, hur hittar man tävlingsresultat från Danmark ??
Har försökt söka på google men utan resultat.
 
Sv: Hur och var hitta tävlingsresultat från Danmark??

Undrar jag också då jag har en uppfödning som tävlas av Christian Schou.Undrar också om någon vet vad klass S1* står för?Är det svår borde det ju vara 150 men kan ju också vara 145:confused:
 
Sv: Hur och var hitta tävlingsresultat från Danmark??

Vet inte riktigt vad de sysslar med tidigare fanns det lättsökt där man bara skrev in hästens namn så kom alla starter upp men just nu verkar de ha lyckats klydda bort det när de bytt hemsida eller så är jag blind för jag hittar bara att man gå in på varje tävling och se resultat på hela klasserna och dessutom bara i år och ifjor, så inget vidare system att söka upp någon kan dessutom inte alls hitta de äldre tävlingarna behövde själv få fram resultat från ett av mina avelsstons helbror och har därför letat mig lila efter det.
Här är rideförbundets resultatsida i alla fall där man tidigare kunnat söka fram resultat men verkar som sagt saknas just nu
http://www.rideforbund.dk/Ridesport/Resultater.aspx
 

Liknande trådar

Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 053
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Mary kommer få titeln drottning(gemål) och Frederik blir ju kung (regent), då kan ju inte Margrethe fortsätta ha titeln drottning...
2
Svar
35
· Visningar
3 655
Senast: Snowball
·
Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: KattenJ
·
Hoppning Hej! Undrar om någon har förslag på ett program man kan bygga hoppbanor i? Hade behövt ett då jag ansvarar för att bygga våra banor på...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp