krocket Trådstartare 20 Apr 2012 #1 Jag vill ha tips på hur man kan snygga till en så'n här väst tack. Solblekt och dammig. Kan man färga, köra i tvättmaskin eller vad? Tack på förhand!
Jag vill ha tips på hur man kan snygga till en så'n här väst tack. Solblekt och dammig. Kan man färga, köra i tvättmaskin eller vad? Tack på förhand!
MonteRose 20 Apr 2012 #2 Sv: Hur rengöra skyddsväst? Tipsa mig tack! Jag har kört min Jack Ellis-väst i tvättmaskinen. Den tappade en anings färg.
Sv: Hur rengöra skyddsväst? Tipsa mig tack! Jag har kört min Jack Ellis-väst i tvättmaskinen. Den tappade en anings färg.
Zaga 20 Apr 2012 #3 Sv: Hur rengöra skyddsväst? Tipsa mig tack! Eftersom säkerhetsvästar är färskvara så är nog det säkraste att köpa en ny.
Sv: Hur rengöra skyddsväst? Tipsa mig tack! Eftersom säkerhetsvästar är färskvara så är nog det säkraste att köpa en ny.
krocket Trådstartare 20 Apr 2012 #4 Sv: Hur rengöra skyddsväst? Tipsa mig tack! Det låter lovande. Då testar jag det.
krocket Trådstartare 20 Apr 2012 #5 Sv: Hur rengöra skyddsväst? Tipsa mig tack! Hur länge håller en väst då?