Hur resonerar ni i följande situation?

Sv: Hur resonerar ni i följande situation?

Alt. 1 då jag inte skulle kunna hålla en sån stor stegrande häst utan att tappa den, vilket kan bli rikigt farligt om den kommer lös!

Hade en häst som var besvärlig att rida ut på så är väldigt van vid diverse luftsprång och tvära vändningar.. :p
 
Sv: Hur resonerar ni i följande situation?

Eftersom hästens beteende beror på insekter har jag full förståelse och hoppar av, försöker vifta bort så många som möjligt. leder hem kräket och gnider in med insektsmedel alt rider senare när det är mindre insekter.

Vilket djur som helst kan få spader över dessa jäkla bromsar och blinningar
 

Liknande trådar

Ridning Min medryttarhäst är världens snällaste, tryggaste och lugnaste pojke, för någon vecka sedan red vi förbi ett garage där någon plötsligt...
Svar
6
· Visningar
1 965
Senast: SkorpSmulan
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 416
Senast: Oknytt
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 538
Senast: zarmino
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 784
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp