Hur säger man nej?

Sv: Hur säger man nej?

Berätta att du tar hyra varje gång du lånar ut. Ca 250 :- / ggr. Så frågar de säkert nån annan nästa gång, och gör de inte det så skriv ett hyreskontrakt som de får skriva på så går du säker om det händer nåt. Stå på dig !! // tesa

250 kr/gång är väldigt billigt, så det är ett pris jag absolut inte hade satt! Tvärtom, jag hade satt ett HÖGT (avskräckande) pris, som faktiskt täcker den kostnad man har för släp per tur eller använd timme (hur man väljer att räkna).

Man säger bara "nej, jag vill inte låna ut min transport" Du behöver inte ge något skäl till VARFÖR du inte vill låna ut den. Den är din, du gör som du vill med den.
Finns trallor att hyra för dom som ingen egen har, punkt slut! :)

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
1 049
Senast: Raderad medlem 147980
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 642
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 901
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 861

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka