Hur ska komma ö8ver det?

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur förklara . Jag ska göra men ska försöka så jag kan många vet om att jag nästan har blivit våldtagen av en man i typ 60 års åldern han gjorde allt som man inte fick göra hann dock fly. Nu har jag sett honom igen det var ett tag sedan jag såg honom senast trode att han hade flyttat men tydligen inte. Nu är jag rädd åter igen även om han inte kommer i håg vad som hände så minns jag hur ska jag komma över rädslan.
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 293
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 187
Senast: Nixehen
·
Samhälle Nån här som vet mer om pensionssystemet där? De protesterar ju för att pensionsåldern ska höjas till 64 år. Men jag läste på Facebook...
Svar
6
· Visningar
772
Senast: sjoberga
·
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 903
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp