Hur ska komma ö8ver det?

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur förklara . Jag ska göra men ska försöka så jag kan många vet om att jag nästan har blivit våldtagen av en man i typ 60 års åldern han gjorde allt som man inte fick göra hann dock fly. Nu har jag sett honom igen det var ett tag sedan jag såg honom senast trode att han hade flyttat men tydligen inte. Nu är jag rädd åter igen även om han inte kommer i håg vad som hände så minns jag hur ska jag komma över rädslan.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej på er! Jag undrar om man någonsin lär sig leva och bo ensam i livet? Jag lider av psykisk ohälsa sedan många år tillbaka. Där i... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 697
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 337
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 323
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
161
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka