Hur vill ni bli raggade på dansgolvet ?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han har erkänt det själv. Att det är för att han är lång och stor. Tjejer gillar det. Han är dåligt på att snacka och han behöver bara stå på dansgolvet så kommer tjejer fram.

Sluta med generaliserandet.
Allvarligt talat. Alla dessa trådar med både råd och kritik och du drar fortfarande till med "tjejer gillar det"? Snart får jag väl en högst tvivelaktig studie länkad till mig också som svar.

Jag ser noll mening i dina återkommande trådar när resultatet fortfarande är att du står på ruta ett.

Det tror jag inte.
Men han tillhör definit en av dom längsta när vi är på dansgolvet iaf. Han sticker väl ut i mängden helt enkelt.

Jag tror att din hemmasnickrade teori om korrelation mellan hans längd och lyckosamma raggning är helt genomfalsk. Tyvärr. Jag tror, pga dina svårigheter med sociala interaktioner, att du själv missar flera viktiga parametrar som inverkar på varför han lyckas med raggning, medan du inte gör det.

Vart vill du komma med den här tråden?
Hittills har svaren varit rätt entydiga - de flesta vill inte bli uppraggade på dansgolvet och din kompis är töntig.

Kan jag låsa nu?

Var väl inte det svar jag hade hoppats på...
Tycker det motsäger mina upplevelser att tjejer inte vill bli raggade där.

Dom tar initiativ ! Antingen genom att snacka ner tjejerna vid baren eller genom att ta initiativ på dansgolvet med metod 1 eller metod 2.

Fyfan, din syn på kvinnor är hemsk. Det här är ett stort bevis på varför jag ogillar män.

Nej?
Vi gick ju förbi dom och han sa bara hej tjejer. Så dom såg väl att han var lång och stor innan.
Men sen sa han det även när dom kom och satt sig med oss. Jag är lång 190cm och stor kille...
Han vet ju om att tjejer attraheras av det :). Han använder sina fördelar liksom.

Om någon skulle säga "jag är lång, 190, och en stor kille" så skulle jag först undra varför i hela friden människan säger det, och sen antagligen skrattat. Alltså, jag ser väl om personen är lång och stor?
Jag skulle knappast sätta mig vid ett bort med folk jag aldrig träffat och säga "Jag är kort, 155, och har blont hår". :rofl:

Och nej. Tjejer attraheras inte utav det. Vissa gör, vissa inte. Men du skiter ju i vad folk här säger, det verkar inte gå in hos dig.

Han sa det till dem? "Tjena tjejer, jag är 190"...? Om han gjorde det, och det fick dem attraherade snarare än på sin vakt, så vet jag inte om det var tjejerna eller din kompis som var skummast... :eek:
Nej, han drog fram det helt appropå efter att tjejerna satt sig med oss och började snacka med min kompis. Alltså ett tag in i konversationen. Själv höll jag på krypa under bordet när han sa det... Men tjejerna var ju fortfarande intresserade.
Som sagt han har själv erkänt att han inte är bäst på snacka. Men han får ju tjejer iaf :). Utnyttjar hans fördelar dvs , längd.

1an hade fått en rak höger.
2an ser jag som en försök till dans på dansgolvet vilket den andra kan neka eller bjuda in till, vilket inte är = att danspartner vill känna av om kuken står upp eller inte innanför byxorna.

Jag älskar att dansa på krogen och så även med främmande personer vilket INTE innebära att jag vill hångla med vederbörande.

Det är väl inte direkt otroligt att det finns kvinnor som attraheras av längd och det är då något man kan "se" och det är även en bra bit över medellängden så blir urvalet mycket mindre. Har man något attribut som är eftertraktat, ovanligt och som kan visas fysiskt så är det säkert positivt när det kommer till att skapa attraktion

Nä men nu har du fått de svar du kommer att få misstänker jag.
Tror du denna tråd leder till något annat än alla dina andra generaliserande trådar?
Om inte - får jag låsa?

Jag hade hoppats på lite svar på hur jag ska ragga på krogen.
Men jag har inte blivit klokare.
Min kompis var ett sidospår... dvs, vissa behöver inte ragga själv. Men jag måste det.

Det är väl inte direkt otroligt att det finns kvinnor som attraheras av längd och det är då något man kan "se" och det är även en bra bit över medellängden så blir urvalet mycket mindre. Har man något attribut som är eftertraktat, ovanligt och som kan visas fysiskt så är det säkert positivt när det kommer till att skapa attraktion

Självklart finns det de som attraheras av längd! Och det finns minst lika många som inte gör det. Varför haka upp sig på de man så att säga inte kan få?

Jag hade hoppats på lite svar på hur jag ska ragga på krogen.
Men jag har inte blivit klokare.
Min kompis var ett sidospår... dvs, vissa behöver inte ragga själv. Men jag måste det.
Mitt tips är att du ska initiera kontakt med många och respektera deras gränser. Då lär du dig agera socialt samtidigt som du förbättrar dina chanser att hitta någon som är ömsesidigt intresserad. Win-win helt enkelt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
23 282
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 376
Senast: Milosari
·
Äldre Jag var ute och röjde igår och tog med mig några funderingar hem från dansgolvet. Vi var ett gäng tjejer (möhippa) som roade oss, drack... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 518
Senast: Trani
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: anonym_tjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Ögonfärg
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur