Hero
Trådstartare
Det tror jag inte.Pga längden? Bor du i en by där medellängden är under riksnivå?
Men han tillhör definit en av dom längsta när vi är på dansgolvet iaf. Han sticker väl ut i mängden helt enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag inte.Pga längden? Bor du i en by där medellängden är under riksnivå?
Vart vill du komma med den här tråden?Han har erkänt det själv. Han är dåligt på att snacka och han behöver bara stå på dansgolvet så kommer tjejer fram.
Bara för att han tror att det är anledningen så behöver det inte vara så. Det kan ju vara helt andra saker som gör att tjejer vill dansa med honom.Han har erkänt det själv. Att det är för att han är lång och stor. Tjejer gillar det. Han är dåligt på att snacka och han behöver bara stå på dansgolvet så kommer tjejer fram.
Han har erkänt det själv. Att det är för att han är lång och stor. Tjejer gillar det. Han är dåligt på att snacka och han behöver bara stå på dansgolvet så kommer tjejer fram.
Ja, jag är inte blind.Nej, han har ganska normala proportioner. Menar du att du kan avgöra hur lång någon är när dom sitter ner ??
han behöver bara stå på dansgolvet så kommer tjejer fram
Det tror jag inte.
Men han tillhör definit en av dom längsta när vi är på dansgolvet iaf. Han sticker väl ut i mängden helt enkelt.
Vart vill du komma med den här tråden?
Hittills har svaren varit rätt entydiga - de flesta vill inte bli uppraggade på dansgolvet och din kompis är töntig.
Kan jag låsa nu?
Han sa det till dem? "Tjena tjejer, jag är 190"...? Om han gjorde det, och det fick dem attraherade snarare än på sin vakt, så vet jag inte om det var tjejerna eller din kompis som var skummast...Men sen sa han det även när dom kom och satt sig med oss. Jag är lång 190cm och stor kille...
Dom tar initiativ ! Antingen genom att snacka ner tjejerna vid baren eller genom att ta initiativ på dansgolvet med metod 1 eller metod 2.
Nej?
Vi gick ju förbi dom och han sa bara hej tjejer. Så dom såg väl att han var lång och stor innan.
Men sen sa han det även när dom kom och satt sig med oss. Jag är lång 190cm och stor kille...
Han vet ju om att tjejer attraheras av det. Han använder sina fördelar liksom.
Nej, han drog fram det helt appropå efter att tjejerna satt sig med oss och började snacka med min kompis. Alltså ett tag in i konversationen. Själv höll jag på krypa under bordet när han sa det... Men tjejerna var ju fortfarande intresserade.Han sa det till dem? "Tjena tjejer, jag är 190"...? Om han gjorde det, och det fick dem attraherade snarare än på sin vakt, så vet jag inte om det var tjejerna eller din kompis som var skummast...![]()
Nä men nu har du fått de svar du kommer att få misstänker jag.Var väl inte det svar jag hade hoppats på...
Tycker det motsäger mina upplevelser att tjejer inte vill bli raggade där.
Var väl inte det svar jag hade hoppats på...
Tycker det motsäger mina upplevelser att tjejer inte vill bli raggade där.
Nä men nu har du fått de svar du kommer att få misstänker jag.
Tror du denna tråd leder till något annat än alla dina andra generaliserande trådar?
Om inte - får jag låsa?
Det är väl inte direkt otroligt att det finns kvinnor som attraheras av längd och det är då något man kan "se" och det är även en bra bit över medellängden så blir urvalet mycket mindre. Har man något attribut som är eftertraktat, ovanligt och som kan visas fysiskt så är det säkert positivt när det kommer till att skapa attraktion
Jag hade hoppats på lite svar på hur jag ska ragga på krogen.
Men jag har inte blivit klokare.
Min kompis var ett sidospår... dvs, vissa behöver inte ragga själv. Men jag måste det.
Mitt tips är att du ska initiera kontakt med många och respektera deras gränser. Då lär du dig agera socialt samtidigt som du förbättrar dina chanser att hitta någon som är ömsesidigt intresserad. Win-win helt enkelt.Jag hade hoppats på lite svar på hur jag ska ragga på krogen.
Men jag har inte blivit klokare.
Min kompis var ett sidospår... dvs, vissa behöver inte ragga själv. Men jag måste det.