Bukefalos 28 år!

A

Aeternum

Hur får man in låtar man har på datorn till I-poden genom I-tunes!?!?
Fattar ingenting!
 
Sv: Hur!?!?

Oj jag kan försöka förklara. Tog ett tag innan jag fattade också.
Man skapar en spellista i iTunes. Sen dubbelklickar man på spellistan. Då ska den komma upp som i en ensam ruta. Då kan man dra de låtar man vill ha till spellistan. Sen när du lagt in det du vill ha så klickar du upp den andra rutan (iTunes inte spellistan) högerklickar på den lilla iPod symbolen och välj synkronisera.

Hoppas du förstod nåt för jag är sämst på att förklara :angel:
 
Sv: Hur!?!?

OKej :idea: Tack! Får försöka ^^

Yay :D Tack!! De funkade :idea: - lampan
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hur!?!?

Åh vad bra! Jag satt hur länge som helst och blev tok förbannad. Jag tycker inte om iTunes :mad:
 
Sv: Hur!?!?

Eh, nej. De funkade inte.

Living: Ja men eller hur? skitprogram. Jag vill öppna en mapp bara o dra. Så klart färdigt :D Men näe då! :mad:
Tack för hjälpen iaf :)
 
Sv: Hur!?!?

Vill du ha det enklast möjligt så klickar du bort automatisk synkronisering (tex om du har mer musik än som får plats på iPoden) och sen är det bara att klicka och dra.

Använd iTunes som musikprogram på datorn, det är superbra och det blir nog lättare för dig med iPoden då.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver köpa nya hörlurar i modell ear pod (tror jag att de heter). Någon som har tips? Måste passa yttepyttesmå öron, tåla att...
2
Svar
27
· Visningar
1 460
Senast: Cinzia
·
IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
690
Senast: tuaphua
·
IT & mobiler Behöver fixa en lösning för att det glappar så mycket att jag inte lyckas ladda datorn längre. Hur exakt behöver det vara med rätt...
Svar
17
· Visningar
813
Juridik & Ekonomi Hur ska jag klura ut koordinaterna i dagens system? Detta är från 1968. Jag fattar ingenting när jag läser om det.
Svar
10
· Visningar
713
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp