Huset vinner alltid

Ja

Skulle personal hitta nått olagligt så var dom tvungna att fylla i en massa papper och det hade dom inte lust med. Dom hade fullt upp med att hålla gängkriminella i schack. Nybörjaren hittade lite knark och då fick han straffet att fylla i massa papper. Sedan blev han hotad av några gängkriminella.

På slutet kom det in en eko brottsling som skulle sitta i Huset. Det var väl fullt på andra fängelser antar jag. Den stackarn blir väl ihjälslagen där..... Men fortsättning följer :D
Det förklarar många av dina andra inlägg i olika trådar, du tror fiction är detsamma som dokumentärt. :up:
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 482
Senast: verser
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 582
Senast: Lobelia
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 529
Senast: Enya
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 636

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp