Husvagnsrenovering

Kan bli jĂ€ttefint 🙂 TĂ€nk pĂ„ risken för asbest om du börjar riva ut mattan eller liknande.

Usch dÄ! Det hade jag ingen aning om. Men mattan kommer fÄ ligga kvar, den Àr ful men inte sliten. Tror jag lÀgger in en heltÀckningsmatta pÄ? GÄr ju att mÄla ocksÄ, ska fundera lite pÄ den.

Jag Àr inte duktig pÄ att sy :cautious: 100% trÀslöjdare! Jag har skickat nÄgra offertförfrÄgningar till lokala möbeltapetserare men Àr de för dyra eller har för lÄng vÀntetid (otÄlig :angel:) sÄ testar jag nog muddvÀven. Verkar ligga humant i pris, sÄ kan nog unna mig att Àven faila nÄgra gÄnger.
MuddvÀv Àr toppen för att snabbt fÄ dynorna lite modernare, att tÀnka pÄ dock Àr att muddvÀven inte Àr smutsavvisande sÄ det blir fort flÀckar, men Àr ju supersnabbt att byta igen nÀr det blir för mycket!

Vad blev det för nÄgon? :)

En Knaus sport W04, med lÄngbÀddar.

Ingen av oss har haft husvagn innan men kom fram till att det Àr mest jag och maken (plus hundar) sÄ vi ville gÀrna ha lÄngbÀddar samt bÀddmöjlighet vid sittgruppen. Inte skulle den vara jÀttestor heller, sÄ hoppas verkligen denna blir bra!

En Knaus sport W04, med lÄngbÀddar.

Ingen av oss har haft husvagn innan men kom fram till att det Àr mest jag och maken (plus hundar) sÄ vi ville gÀrna ha lÄngbÀddar samt bÀddmöjlighet vid sittgruppen. Inte skulle den vara jÀttestor heller, sÄ hoppas verkligen denna blir bra!
SĂ„ roligt! Grattis. Det kommer sĂ€kert bli jĂ€ttebra och det Ă€r ganska enkelt att sĂ€lja och byta till annan om man kommer pĂ„ att man villhöver en annan typ av vagn. De stĂ„r sig bra i pris 🙂

MuddvÀv Àr toppen för att snabbt fÄ dynorna lite modernare, att tÀnka pÄ dock Àr att muddvÀven inte Àr smutsavvisande sÄ det blir fort flÀckar, men Àr ju supersnabbt att byta igen nÀr det blir för mycket!

Jag kan tÀnka mig det, och att de kanske blir skrynkliga/tappar formen hyfsat snabbt? Men Àr det en liten arbetsinsats och en liten peng sÄ kanske det inte spelar sÄ stor roll.

Jag kan tÀnka mig det, och att de kanske blir skrynkliga/tappar formen hyfsat snabbt? Men Àr det en liten arbetsinsats och en liten peng sÄ kanske det inte spelar sÄ stor roll.
Om du har Facebook sÄ finns det nÄgra grupper med husvangsrenovering och piff.
En del gör riktigt coola grejer.:)

Inga problem med att de skrynklar eller tappar form! Vi har haft smĂ„barn som korvat sig rejĂ€lt in sittgruppen och det hĂ„ller utmĂ€rkt! DĂ€remot var ovannĂ€mnda smĂ„barn tĂ€mligen söliga av sig och upphovsmakare till flĂ€ckarna đŸ€“

Inga problem med att de skrynklar eller tappar form! Vi har haft smĂ„barn som korvat sig rejĂ€lt in sittgruppen och det hĂ„ller utmĂ€rkt! DĂ€remot var ovannĂ€mnda smĂ„barn tĂ€mligen söliga av sig och upphovsmakare till flĂ€ckarna đŸ€“

Men grymt ju! Har du sytt dem rÀtt tighta dÄ frÄn början, eller ska man inte spÀnna tyget för hÄrt?

HĂ€r Ă€r det inga smĂ„ barn som ska Ă„ka, men hundar. SĂ„ kommer sikta pĂ„ en ganska mörkt och förlĂ„tande fĂ€rg

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • AkvarietrĂ„den V

HĂ€strelaterat

Tillbaka