Brie
Trådstartare
@Brie en sånhär vanlig hallmatta.
Tycker att den är hyffsat lättstädad. Och billig. Gav 300:- för den.
Visa bifogad fil 169397
Jamen nåt sånt tror jag att jag ska testa! Härligt ljusinsläpp i vagnen förresten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Brie en sånhär vanlig hallmatta.
Tycker att den är hyffsat lättstädad. Och billig. Gav 300:- för den.
Visa bifogad fil 169397
Den typen av mattor är ofta himla tåliga mot fläckar (vilket det blir med hund)Jamen nåt sånt tror jag att jag ska testa! Härligt ljusinsläpp i vagnen förresten![]()
Den typen av mattor är ofta himla tåliga mot fläckar (vilket det blir med hund)
Bara att gnugga med disktrasa om fläcken blir för tydlig.
Panoramafönstret var det vi föll för när vi kikade på liknande vagnar i standard och utförande. Superhärligt att ställa mot en sjö el liknande och kunna sitta och titta ut![]()
Om du inte redan har den så rekommenderar jag den här tasstrasan. Galet hur torr och ren hunden blir. Funkar jättebra även på längre och lurvigare pälsar. Skiten sköljer man lätt av den.Ja det blir ju fort rätt sandigt och lerigt när man tränat hund en regnig dag! Så det låter lovande
Förstår det, riktigt fint![]()
Gullig tapet. Går det där bruna göra om till vitt, så skulle det bli snygg och ljusa upp lite.
Nu har vi också köpt vagn så visade tråden för min man![]()
Däremot funkar inte ett gäng lampor.. köpte nya glödlampor men nope, fortf dött här inne. Ska försöka felsöka någon dag.
Och fylla på kylen med kylpasta! Halva poängen med en husvagn är ju att kunna få med sig mat..
Hoppad det är ok om mer renovering samlas i din tråd @Brie annars startar jag en ny
Visa bifogad fil 187263