Hambo

Trådstartare
Jaha..... i dag blir det en spännande dag på jägersro !!
Nån som ska dit ?
Jag ska ;)

Hej från Hambo

Sv: I dag

Skoja inte... Det ena efter det andra *suck*

OJ!nån som kan vara vänlig å vidareutveckla vad som hände?!:eek:
tvsändning= nått som går att se i efterhand?:confused:

OJ!nån som kan vara vänlig å vidareutveckla vad som hände?!:eek:
tvsändning= nått som går att se i efterhand?:confused:

Jag tittade bort en sekund när hästarna passerat mål, och såg aldrig hur Grandinas olycka hände. Men sekunden efter stod hon där på tre ben. Ganska snart körde de fram lastaren istället för transporten så då fattade ju man att det var kört...
De avlivade henne på banan framför publiken och jag tycker det var hemskt att se när hon föll. Kanske är blödig men jag tyckte det var jobbigt.

Någon som vet hur det gick för hästen som sprang in i staketet vid ledvolten och galopperade iväg på tre ben? Den som hämtades med transport?

Senast ändrad:

ja det är min häst! (van ruymbeke)
han mår bara bra. när vi kom hem var han ohalt. det var bara en nerv som kommit i kläm, såg värre ut än vad det var... har till och med vatt ute och ridit honom en sväng i dag. och han känns precis som innan.

ja det är sååå skönt att han är ok...
det blev en jäkla smäll när han for in i staketet.så jag är väldigt glad att han inte blev skadad.

Låter som det gick vilt till där i söndags!! Både väder och hästmässigt :crazy:

Skönt att det gick bra med honom sandra!

mycket skönt:) han är inte den första som sprungit in i staketet och lär inte va den sista i heller... så länge de inte gör om utsläppet..

allt bra med dig annars malin??:laugh:

sant sant!

Allt bra här, var i frankrike :love: tis-sön, därför jag inte var på jägers! Vilket inte var så smart då jag saknar det väldigt mkt nu när jag är här igen... :(

Mycket tidiga morgnar i skolan nu så hinner inte rida så mkt tyvärr.. :(

Sj då??

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 523
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för prestigefyllda Dutch Masters, där bland annat storslagen Grand Slam Grand Prix ska avgöras. Tre svenskar i två...
Svar
0
· Visningar
79
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej alla. Ni som har storbalar med nät över, behöver man fixa med nätet när hästarna ätit några dagar, eller slänger man över det och så...
Svar
5
· Visningar
337
Senast: Valle
·
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?

Hästrelaterat

Tillbaka