i ditt CV?

M

Mina

Har världens sämsta ekonomi... pluggar 10 poäng = inget studielån. Har inget studiebidrag heller. Och inget jobb. Häst däremot, så jag känner mig fattig :smirk:

Ni som får jobb - främst i butiker som säljare - vad skriver ni i era CV? Jag försöker och försöker men lyckas aldrig... hjälp?!
 
CV? :rofl: Näh jag nöjer mig med att skriva vem jag är, vad jag gör och vad jag gjort.

Det brukar räcka, de flesta är inte intresserad av ens livs historia eller någon närmare beskrivning av vad gjorde på sitt förra jobb. De frågar de när man kommer dit.

Handelsjobbe är poppis, det är bra betalt :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 384
Senast: escodobe
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 829
Senast: Solstig
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
708
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 017
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp