R
Raderad medlem 6459
Vad menar folk när de postar en glad smiley som är uppochner?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kort för ^_^ glad, eller liknande, ^3^ pussmun De använder mer sånt i typ japan, sök japan emoticonJag undrar vad ^^ betyder?
Jag trodde det var "höjer på ögonbrynen"?Kort för ^_^ glad, eller liknande, ^3^ pussmun De använder mer sånt i typ japan, sök japan emoticon
Men herregud. Det är ju helt sjukt att man ska behöva ett lexikon för emojis. Kan ju förstå när det handlar om ^^ eller <_< osv men när det är smileysar.. jaa. Jag taggar dig om jag ser en sån där märklig smiley igen. Kul att veta att jag inte var helt ute och seglade i alla fallÅh, jag skaffade ett facit till sånt här![]()
Denna betyder:
Så har jag typ aldrig sett den användas.Åh, jag skaffade ett facit till sånt här![]()
Denna betyder:
Men herregud. Det är ju helt sjukt att man ska behöva ett lexikon för emojis. Kan ju förstå när det handlar om ^^ eller <_< osv men när det är smileysar.. jaa. Jag taggar dig om jag ser en sån där märklig smiley igen. Kul att veta att jag inte var helt ute och seglade i alla fall![]()
Jag HATAR den där! Aaaaah som jag hatar den där!^^ är en favorit för mig.