Jag känner mig skitgammal men jag fattar verkligen ingenting... jag håller mig till de som (förhoppningsvis) inte kan misstolkas... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frågar generat: Vad betyder "jazzhands"???Helt klart jazzhands. Absolut inte kram. Jag håller med din kollega och säger att det är övriga fyra som har skickat jazzhands när de i själva verket ville kramas.
Har du någon bild på den?Jag undrar vad det är för växt med en röd lapp och en stjärna?? Vad ska det betyda?
Du har inte använt den fel, det är en kram.Frågar generat: Vad betyder "jazzhands"???
Jag har tydligen använd den HELT fel.....
https://emojipedia.org/tanabata-tree/Jag undrar vad det är för växt med en röd lapp och en stjärna?? Vad ska det betyda?
Frågar generat: Vad betyder "jazzhands"???
Jag har tydligen använd den HELT fel.....
Nu behöver jag hjälp med en i mina kretsar mycket debatterad smiley! Hur tolkar ni denna?
![]()
Tycker jag också, typ ansträngt eller urskuldande leende.Som denna![]()
Eeeiik eller Ahrg...Nu behöver jag hjälp med en i mina kretsar mycket debatterad smiley! Hur tolkar ni denna?
![]()
Som denna![]()
Tycker jag också, typ ansträngt eller urskuldande leende.
Exempel: "jag har ätit upp all choklad i hela huset." Följt av den smileyn. Eller "hunden simmade i en pöl och hoppade i sängen så fort vi kom in."![]()
Eeeiik eller Ahrg...
YES! Mineur - Mineurs kompisar 2,5-0!
2,5 eftersom jag inte riktigt håller med om din tolkning av@fraggelzebra - jag tycker att den mer betyder att man är rädd/orolig, vet att man har gjort/ska göra något lite läskigt liksom? Typ "såg precis att det är massor av xx på träningen ikväll
" eller "har precis tackat ja till ett supersvårt projekt
"
Hmm, ja den finns ju den med... Jösses, det är inte lätt det här! Men den där använder jag nog mer när jag är rädd på riktigt. Typ "kan inte hitta katten!Ah, I see! Där använder jag nog den overly dramatic smileyn som ser ut som Skriet, den som slår händerna runt huvudet.![]()
Jag tänkte "jag tror min häst fölar snartHmm, ja den finns ju den med... Jösses, det är inte lätt det här! Men den där använder jag nog mer när jag är rädd på riktigt. Typ "kan inte hitta katten!".
(det är ganska talande förresten att mina exempel har handlat om jobb, träning och katt)
Jag tänkte "jag tror min häst fölar snart" (underförstått att hästen inte ens borde vara dräktig men har blivit smällfet). Apropå vad en exemplifierar med, alltså.
Någon som har borstat tänderna!Nu behöver jag hjälp med en i mina kretsar mycket debatterad smiley! Hur tolkar ni denna?
![]()
Stefan Löfven som skickat felibland får jag varmkorv i bröd, jag fattar inget,
Behöver nog ett lexikon.