Gabbi 21 Sept 2013 #2 Sv: I stort sätt eller i stort sett... I stort sett, för det är något man ser på.
T tanten 24 Sept 2013 #5 Sv: I stort sätt eller i stort sett... Om man ser till det stora hela - alltså i stort sett
N Niyama 24 Sept 2013 #6 Sv: I stort sätt eller i stort sett... Om inte fyra svar är tillräckligt tydligt kan jag också svara: I stort sett.
Sv: I stort sätt eller i stort sett... Om inte fyra svar är tillräckligt tydligt kan jag också svara: I stort sett.
Mammas 24 Sept 2013 #7 Sv: I stort sätt eller i stort sett... Jag har inte läst hela tråden, men..... Skojabara!!
Got2Be 24 Sept 2013 #8 Sv: I stort sätt eller i stort sett... kl För att förtydliga det ytterligare: I stort sett!
karamelldrottningen 24 Sept 2013 #9 Sv: I stort sätt eller i stort sett... I det stora hela. Sett -man ser Sätt -vad är det egentligen?
Philosophia 24 Sept 2013 #10 Sv: I stort sätt eller i stort sett... karamelldrottningen skrev: I det stora hela. Sett -man ser Sätt -vad är det egentligen? Klicka för att se mer... Sätt är samma sak som förfarande eller metod. "Jag gör saker på mitt sätt". "Jag kommer att göra på det här sättet".
Sv: I stort sätt eller i stort sett... karamelldrottningen skrev: I det stora hela. Sett -man ser Sätt -vad är det egentligen? Klicka för att se mer... Sätt är samma sak som förfarande eller metod. "Jag gör saker på mitt sätt". "Jag kommer att göra på det här sättet".
karamelldrottningen 24 Sept 2013 #11 Sv: I stort sätt eller i stort sett... Ja såklart ! Funderar lite på meningen "i stort sett" den är konstig på nått viss. "i det stora hela" har jag lättare att associera. Lite "som regel...".
Sv: I stort sätt eller i stort sett... Ja såklart ! Funderar lite på meningen "i stort sett" den är konstig på nått viss. "i det stora hela" har jag lättare att associera. Lite "som regel...".