• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare KajsaL
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 901
K

KajsaL

En liten undran bara..
Kan man se om någon har valt att ignorera en?
Som man tidigare har messat med alltså?

/Kajsa

Nej det går inte!
man får det som en otrevlig överaskning.

Nej de kan du inte men om denne personen alltid är offline och inte svarar när du skriver så kan du nog börja ana ugglor i mossen..

OK. Men om amn som jag skrrev ovan kan se när personen är online? för om man vore blockerad kan man tyckaatt man inte kunde se det?

Jag vet många som slarvar med att byta sin status från 'online' till 'offline', 'away', 'busy' eller något annat lämpligt, när de lämnar datorn eller är upptagna med något så de inte har tid att svara.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
985
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 024
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag fjorde en felanmälan av det som är på bilden. Beskrev att den inte går att koppla in i datorn pga har blivit böjd. Men vad heter...
Svar
4
· Visningar
320
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31