Idag.. (bilder)

Ewelina

Trådstartare
Idag hoppade jag på min häst och det gick väl både bra och dåligt. Hade själv vissa problem med att inte ställa mej för mkt upp i hoppet :angel: , och pållen min ville inte heller hoppa några hinder.. Kritisera så mkt ni kan :devil: OBS!! Lägg inte märke till mina fina miner :angel: Har ni några bilder på er när ni hoppar? :)


Bjork027.jpg



Bjork010.jpg



cde959d6.jpg






Första vägring:
Bjork013.jpg



Den bästa bilden:
Bjork021.jpg



Hoppar på min kompis unghäst (hon fick den inte över hindret):
Bjork025.jpg
 
Sv: Idag.. (bilder)

Det ser jätte fint ut men jag skulle vilja att du skulle ge hästen mer eftergift över hindret annar stycer jaga ttd et ser bra ut :)
 
Sv: Idag.. (bilder)

okej.. Är det inga fler som har något att säga :O Är jag så bra? ;)
 
Sv: Idag.. (bilder)

Jag tycker också det ser bra ut..:D blir jättesugen på att hoppa själv! Jag måste hålla mig ända tills måndag!
Men som du själv sa kanske du är med lite väl mycke på vissa bilder..;)
 
Sv: Idag.. (bilder)

Jag tycker det är lagom med eftergift på dom små hinderna.
 
Sv: Idag.. (bilder)

Jag tycker eftergiften är precis lagom. Hindrena är inte så höga och dessutom ser man ju att hästen kommer framåt-neråt med nosen. Jättefina bilder:D
 
Sv: Idag.. (bilder)

Ser jättefint ut! :)
Bilderna var underbara, så himla somriga :love:
 
Sv: Idag.. (bilder)

Ser väldigt trevligt ut, och du får beröm för din fina blick, som alltid är uppåt och framåt.

:bow:

Ullis- som själv gärna tittar ner :angel:
 
Sv: Idag.. (bilder)

Din eftergift räcker absolut, fin kontakt mkt bra överliv och mkt bra blick
 
Sv: Idag.. (bilder)

väldigt fint tycker ja =) bra att du vet dina egna missar ;P
 
Sv: Idag.. (bilder)

Vad fint den hoppar! Mycket rygg :d Ser fint ut! :D

(jättebra konstruktiv kritik här ja... :o )
 
Sv: Idag.. (bilder)

Va mysigt det såg ut att hoppa ute!

/Jenka, som inte har någon vettig kritik att komma med :p
 
Sv: Idag.. (bilder)

ja vill ge massa plus för din sits , din blick , och din häst:)
 
Sv: Idag.. (bilder)

Tack alla som tycker att min häst är fin (och alla andra med) Älskar honom väldigt mkt :love: , men som alla så har vi vissa problem :angel: I vanliga fall så brukar jag inte titta så mkt uppåt när jag hoppar men det hindret med mörkblå-gul-ljusblåa bommar så är det studs och det blir lättare med avsprången då ;)
 
Sv: Idag.. (bilder)

Du har jättefint sits efter hindret och lagom med eftergift. Du tittar bra över hindret också =) sööööt häst :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Myrten
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 227
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 287
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 266

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp