Idag gäller det ;)

Ciindy

Trådstartare
Idag blir min och vovvens första agilitytävling, inoff på hemma plan :D Vi ska starta i Startklass Agility och Startklass Hopp + en "skojjklass" där man möter allt från nybörjare till duktigt folk :)

Gissa vem som är nervös :angel: = Jag!

Och jag har bett här om att det INTE får bli regn idag, och när man tittar ut, vad ser man? regn :eek: Vovven som oftast inte gör nått när det regnar eller har regnat, hur ska det gå?

Hejja på oss nu alla bukare så återkommer jag med resultat till kvällen :bump:

Sv: Idag gäller det ;)

Tack för all peppning....

Och bilder var det :D Då ska jag försöka få en fotograf ;)

Tjohoo.... det gick så mkt bättre än vad jag trodde att det skulle gå :D

Startklass agility: Diskad pga stort förar misstag, såg ut som att han hoppade däcket fast han hoppade ramen :eek:
Startklass hopp: Vi vann :D Jätte duktig, inte så jätte bra tid men helt felfria:bump:
Skojjklass: Som gick ut på att vara snabbast i mål utan fel (som vanligt :P). Men det var 2 olika banor på samma plan och 8 hinder så skulle man hoppa det snabbast. Vann första omgången mot en amstaff men förlorade med ca 1,5 sekund mot en duktig och ganska erfaren Vorsteh

Angående bilder blev det inga sånna:cry::cry: Men jag har 1 film från första klassen :D Tyvärr syns mitt disknings misstag :devil:

Taack :p Nu vill man bara fara och tävla ännu fler gånger :D

Försöker få upp filmen på internet så ni kan få se, är inte så bra på datorer :angel:

Liknande trådar

Utrustning Detta är alltså av nyfikenhet och intresse, och då jag har Buke till hands så kunde jag inte låta bli att ställa frågan här. Jag tittade...
Svar
17
· Visningar
2 234
Senast: Asko
·
Övr. Hund Vad är det värsta som har hänt er och era hundar? Vad är det värsta ni har varit med om? Jag behöver skriva av mig lite och skulle... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 029
Senast: Lazio
·
Z
Övr. Hund Jag är så jävla trött, förbannad, lessen och jag vill skälla ut varenda jävel jag ser här med lös hund... Som jag skrivit tidigare så är... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 764
Senast: boccia
·
Övr. Hund Tidigare idag hade jag en intressant upplevelse. Jag hade gått med min valp till en park i närheten, framför mig på ganska stort avstånd...
Svar
16
· Visningar
1 668

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka