Idé tråden!

E

Equiinox

Tjoo! Har ingen aning om ifall det redan finns en sådan här, isåfall får ni gärna länka! :laugh: Tyckte hur som hellst att en sådan här tråd kunde behövas! Har läst om många som behöver hjälp med ideér, vad ska dom hitta på? vad kan man lära hästen? vad gör ni med era hästar?

Sådant får ni nu gärna dela med er av här! :D

Sv: Idé tråden!

Kan börja lite smått; idag började jag träna in ett nytt 'trick' med min häst! När jag gör ett slurp ljud så slickar hon sig om munnen! :laugh: hihi

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vi har en 5-årig D-ponny som vi haft i ca 3-månader, han har nu börjat visa sig aggresiv vid matning i boxen, när han ska få sin... 2
Svar
20
· Visningar
1 344
Senast: fijja
·
Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
875
Senast: Ceta
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: Lavinia
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka