Sv: Idol 2013

Hehe, du ser! Du märkte inte ens att Idol höll sig borta ett tag ;)

Jag tål inte den där Bard, varför är han så sjukligt barnslig? Vad gör han med i programmet? Inte kunna ta i hand med någon som inte höll hans "mått", vilket mått nu han håller med tanke på hans tidigare band... Blir så irriterad på honom, måste finnas någon annan mer professionell i detta avlånga land att välja!

Ser fram emot kvällen dock. Matilda blir nog en favorit hos mig och även fotbollskillen trots att jag inte riktigt brukar gilla sådana röster! :)

kl.
Förresten! Vad duktiga ni är på att komma ihåg namn! Jag har ingen aning om vem som heter vad, det försvinner i samma sekund som de kliver ut från audition. :cautious:

Haha. Kevin Walker och Bolivia fastnade. Kevin Walker för att det är ett sjukt artistnamn redan ;) Och bolivia för att det var lite speciellt.
Sen rapptjejen vettefan va hon hette :D
Kommer inte ihåg röjningskillen heller :p Men gillade honom också

Bolivia minns jag nu när ni säger det, men Kevin Walker har jag ingen aning om vem det är. Eller var det Kevin som var fotbollskillen? Inte röjningskillen heller, minns inte ens om han var bra och gick vidare, gjorde han det?

Ibland skrämmer jag mig själv med mitt dåliga minne :D

Haha okej, ja, vilken koll jag har! Men han var bra! :D
Jag tyckte han såg ut för mycket som en fotbollsspelare, men vem kan klandra honom egentligen höhö.

Han var bra, trodde verkligen inte den rösten fanns i honom. Men Olivia!!! Jag föll som en fura :)

Sitter här och bölar så klart, usch och fy för denna grymma värld.
Men, många favoriter från Malmö. Gillade killen med flugan skarpt!

Juryn träffar inte alla sökande - det finns en för-jury som plockar bort de flesta, sen så får TV juryn se de som antingen är så dåliga så det "blir bra TV" eller de som är så bra att möjligheten finns för dem att gå vidare

Joho då! Fler favoriter så klart! Och tjejen från Norrköping är en kompis-kompis, extra kul att hon gick vidare med sin sjuka och roliga personlighet :D

Men som vanligt minns jag inga namn såhär några dagar efter, men jag föll för några i onsdags också i vanlig ordning och Bard kändes snällare på något sätt.

Jo det har jag koll på. Tyckte bara det var lite komiskt att vi såg han i stan typ en vecka efter auditionsdagen. (Det känns inte som att man brukar hänga här om man inte måste liksom haha)
Har dock klurat ut att de tydligen satt i huset som uttagningarna var i, bara det att bilderna på skärmen bakom juryn var från ett helt annat hus, så lär de säkert ha gjort i alla städer men det känns lite skumt när man vet hur den egentliga utsikten ska vara. :p

Liknande trådar

Mat Dags för en lättsam tråd! Svärföräldrarna kommer på besök ikväll och vi ska beställa pizza, suttit i en kvart redan och funderat på vad... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 029
Senast: hastflicka
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 923
Senast: Lisen82
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
2 222
Senast: Derivata
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31