Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hehe, du ser! Du märkte inte ens att Idol höll sig borta ett tag
Jag tål inte den där Bard, varför är han så sjukligt barnslig? Vad gör han med i programmet? Inte kunna ta i hand med någon som inte höll hans "mått", vilket mått nu han håller med tanke på hans tidigare band... Blir så irriterad på honom, måste finnas någon annan mer professionell i detta avlånga land att välja!
Ser fram emot kvällen dock. Matilda blir nog en favorit hos mig och även fotbollskillen trots att jag inte riktigt brukar gilla sådana röster!
kl.
Förresten! Vad duktiga ni är på att komma ihåg namn! Jag har ingen aning om vem som heter vad, det försvinner i samma sekund som de kliver ut från audition.
Haha. Kevin Walker och Bolivia fastnade. Kevin Walker för att det är ett sjukt artistnamn redan Och bolivia för att det var lite speciellt.
Sen rapptjejen vettefan va hon hette
Kommer inte ihåg röjningskillen heller Men gillade honom också
Bolivia minns jag nu när ni säger det, men Kevin Walker har jag ingen aning om vem det är. Eller var det Kevin som var fotbollskillen? Inte röjningskillen heller, minns inte ens om han var bra och gick vidare, gjorde han det?
Ibland skrämmer jag mig själv med mitt dåliga minne
Haha okej, ja, vilken koll jag har! Men han var bra!
Jag tyckte han såg ut för mycket som en fotbollsspelare, men vem kan klandra honom egentligen höhö.
Juryn träffar inte alla sökande - det finns en för-jury som plockar bort de flesta, sen så får TV juryn se de som antingen är så dåliga så det "blir bra TV" eller de som är så bra att möjligheten finns för dem att gå vidare
Joho då! Fler favoriter så klart! Och tjejen från Norrköping är en kompis-kompis, extra kul att hon gick vidare med sin sjuka och roliga personlighet
Men som vanligt minns jag inga namn såhär några dagar efter, men jag föll för några i onsdags också i vanlig ordning och Bard kändes snällare på något sätt.
Jo det har jag koll på. Tyckte bara det var lite komiskt att vi såg han i stan typ en vecka efter auditionsdagen. (Det känns inte som att man brukar hänga här om man inte måste liksom haha)
Har dock klurat ut att de tydligen satt i huset som uttagningarna var i, bara det att bilderna på skärmen bakom juryn var från ett helt annat hus, så lär de säkert ha gjort i alla städer men det känns lite skumt när man vet hur den egentliga utsikten ska vara.
Hästmänniskan Brukar tänka att dun för gulbrun och annat är ett gammalt sätt att säga det på, innan vi hade gentester mm. Men även de håller på att gå...