Igångsättningstips!

Dolly

Trådstartare
Nu är det så att min häst ska snart till "tandläkaren" och därefter ska jag börja rida henne igen :D Köpte henne i september och då hade hon inte varit riden på ett tag och jag har heller inte kommit igång att rida henne så mycket då hon ryckt och krånglat så med huvudet. Men nu börjar det då snart bli dags att sätta igång henne på allvar och då undrar jag ifall det finns några vänliga människor där ute som skulle vilja hjälpa mig att sätta ihop ett schema eller liknande. :p
 
Sv: Igångsättningstips!

Oj då, såg nu att det fanns en nålad tråd om detta. Så ignorera denna tråden tack.;)
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 427
Senast: Fiorano
·
Ridning Hej! Hur brukar ni tänka kring igångsättning av häst? Hur länge skrittar ni tills ni börjar lägga in trav på schemat? Jag har...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: Freazer
·
Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
1 977
Senast: mily
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp