Ignorera nick på forum

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har aldrig ignorerat någon här eftersom de flesta är mogna nog att inte förolämpa eller förfölja folk för att provocera (alltså de anledningar jag personligen skulle ignorera någon för). Personer som ständigt kommer med personangrepp och gör det om och om igen orkar jag bara inte med.

Buke är så fantastiskt att det sällan händer, typ aldrig. Men sen finns det vissa användare som dyker upp då och då för att tänja på den trevliga och mogna stämningen lite... :grin:
 
Jag har aldrig förstått hur det är roligt att provocera, göra folk upprörda?kan inte någon berätta vad som är roligt med det?
Själv vet jag bara hur man tramsar.

Är ärligt nyfiken!


Det är säkert lika olika som det är individer som gör det tror jag. Men. Att provocera, måste kanske nödvändigtvis inte vara målet i det hela, jag kan tänka mig att det "blir så" just pga att det är väldigt många användare härinne som mer än gärna vill uppfostra den som skiljer sig från mängden. Så antingen känner du dig nödgad att försvara dig, eller att du vänder det så det blir provokation istället. För vissa kanske det bara är trams, men att andra tar personligen illa upp.

Detta är vad jag tror, inte vad jag vet.
 
Det är säkert lika olika som det är individer som gör det tror jag. Men. Att provocera, måste kanske nödvändigtvis inte vara målet i det hela, jag kan tänka mig att det "blir så" just pga att det är väldigt många användare härinne som mer än gärna vill uppfostra den som skiljer sig från mängden. Så antingen känner du dig nödgad att försvara dig, eller att du vänder det så det blir provokation istället. För vissa kanske det bara är trams, men att andra tar personligen illa upp.

Detta är vad jag tror, inte vad jag vet.

:confused: tycker nog precis tvärtom när det gäller buke. Folk här är mer toleranta och mindre fördomsfulla mot de som "skiljer sig från mängden" jämfört med vad jag upplevt IRL och på andra forum.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här med artros som lever hästliv?Hur funkar det? Specialanpassningar? Vad har ni för häst?Jag har blivit diagnostiserad...
Svar
9
· Visningar
573
Senast: lingonben
·
Hemmet Jag vill göra om lite av mitt möblemang i samband med flytt. Jag inspireras bland annat av inlägg i grupper som Återbruka mera och...
Svar
7
· Visningar
778
Senast: Nepenthe
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Jeps
·
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 624
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp