Ignorera nick på forum

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo, det vore det bästa men det verkar tyvärr vara mycket som "slinker igenom" och då blir det lite förvirrat vad som egentligen gäller.
Kanske är det så att det som slinker igenom är sådan som inte blir anmält?

Väldigt, väldigt troligt. Ser man något man tycker går över gränsen så måste man ju rapportera det, moddarna lusläser inte varenda inlägg på hela forumet.
 
Hahahaha nu blir det bara för mycket :laugh: Det blir ju humor av alltihopa :D

*uppfostra hit och uppfostra dit* min känsla i detta är att denna @Lampan driver med er allihopa. Nej inte mig, det går inte, för jag bryr mig inte :)

Fullt möjligt att det är så, men det gör det ju inte det minsta mer ok. Ett antagande att någon som beter sig illa egentligen "skojar" leder ju heller ingen som helst vart annat än att man låter saker passera obemärkt som man annars skulle protesterat mot, och jag vill inte att oförskämdheter ska stå obemötta för ett antagande jag inte vet om det stämmer.
 
Och jag menar att du snackar i nattmössan när du skriver att det finns något slags tolkningsföreträde = du tar dig rätten att bestämma. Det finns ingen tolkning, det finns rätt eller fel när det gäller personangrepp.
Jisses, jag förstår att du tolkar det väldigt konstigt och inte alls som jag menade. Du överanalyserar det jag skriver, jag skrev varken något om tolkningsföreträde eller att jag har rätt att bestämma. Jag skrev hur jag själv upplevt en situationen och det innebär inte per automatik att alla andra ska uppleva samma situation likadant, det är det som gör oss till individer att vi upplever olika.
 
Resonerar man på det sätter så kan man ju kalla vem som helst för vad som helst under devisen att det är en tolkningsfråga.
Kommentaren jag fick va väldigt sur

Nu blev det ju bara ett stort skämt av allihopa
Jag tror det händer lite för lite på detta forumet:)
 
Fullt möjligt att det är så, men det gör det ju inte det minsta mer ok. Ett antagande att någon som beter sig illa egentligen "skojar" leder ju heller ingen som helst vart annat än att man låter saker passera obemärkt som man annars skulle protesterat mot, och jag vill inte att oförskämdheter ska stå obemötta för ett antagande jag inte vet om det stämmer.
Vem bryr sig. I dom flesta trådar slänger man ju i trollingen o ser vad man får
 
Det här är ett barns invändning. Jag skojade ju bara så jag behöver inte ta något ansvar för mitt beteende, det är erat fel att ni tar illa upp. Du borde ta en titt på dig själv.
Jo jag vet att du har sagt det
Om jag har brutit mot någon regel med "surkärring" så får väl moderatorn banna mig några dagar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här med artros som lever hästliv?Hur funkar det? Specialanpassningar? Vad har ni för häst?Jag har blivit diagnostiserad...
Svar
9
· Visningar
573
Senast: lingonben
·
Hemmet Jag vill göra om lite av mitt möblemang i samband med flytt. Jag inspireras bland annat av inlägg i grupper som Återbruka mera och...
Svar
7
· Visningar
778
Senast: Nepenthe
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Jeps
·
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 624
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp