Ignorera nick på forum

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror också att Lampan driver, men det gör det inte roligt eller trevligt.
Det är inte roligt eller trevligt, men det blir bara för mycket, så jag kunde inte hålla mig för skratt.

När det går helt överstyr och slår över och blir patetiskt så blir det för mycket och då brukar jag få mig ett skratt istället, för att det är så osannolikt på nåt sätt, att folk bara orkar lixom.

Att uppröras av texter på ett forum ser jag inte som helt rimligt faktiskt. Självklart kan man säga ifrån om det inte känns bra, men att sitta framför sin skärm och bli upprörd, förbaskad eller ledsen - nä, det händer inte bara. Skulle det vara så kanske man ska fundera lite på sin förhållning sig till sin egen självdistans.
 
Jag är inget troll
En person kom med en sur kommentar och jag kallade hen surkärring. Det va befogat

Alltså har du överhuvudtaget läst Petruskas inlägg?? Det kan du inte ha gjort! Hon kan vara knäpp och ha konstiga åsikter ibland tycker jag, men någon surkärring är hon definitivt inte! Tror aldrig jag läst någon surkärringskommentar från det hållet under mina 16 år på detta forumet. Så Nej det var verkligen inte befogat! Du tolkar som fan tolkar bibeln!
 
Det är inte roligt eller trevligt, men det blir bara för mycket, så jag kunde inte hålla mig för skratt.

När det går helt överstyr och slår över och blir patetiskt så blir det för mycket och då brukar jag få mig ett skratt istället, för att det är så osannolikt på nåt sätt, att folk bara orkar lixom.

Att uppröras av texter på ett forum ser jag inte som helt rimligt faktiskt. Självklart kan man säga ifrån om det inte känns bra, men att sitta framför sin skärm och bli upprörd, förbaskad eller ledsen - nä, det händer inte bara. Skulle det vara så kanske man ska fundera lite på sin förhållning sig till sin egen självdistans.
Det va ett sanningens ord! :up:
 
Det är inte roligt eller trevligt, men det blir bara för mycket, så jag kunde inte hålla mig för skratt.

När det går helt överstyr och slår över och blir patetiskt så blir det för mycket och då brukar jag få mig ett skratt istället, för att det är så osannolikt på nåt sätt, att folk bara orkar lixom.

Att uppröras av texter på ett forum ser jag inte som helt rimligt faktiskt. Självklart kan man säga ifrån om det inte känns bra, men att sitta framför sin skärm och bli upprörd, förbaskad eller ledsen - nä, det händer inte bara. Skulle det vara så kanske man ska fundera lite på sin förhållning sig till sin egen självdistans.

Nej, men det kanske är befogat när man blir kallad öknamn, blir hotad eller någon verkligen går in för att såra en. Det trevliga med Buke är ju just att tonen hålls på en bra nivå.

Jag vill verkligen inte att Buke ska bli som Familjeliv eller Flashback.
 
Som svar på frågan så har jag aldrig haft någon på Ignore. Jag undviker att läsa vissa personers inlägg men på Ignore är dom inte.
 
Alltså har du överhuvudtaget läst Petruskas inlägg?? Det kan du inte ha gjort! Hon kan vara knäpp och ha konstiga åsikter ibland tycker jag, men någon surkärring är hon definitivt inte! Tror aldrig jag läst någon surkärringskommentar från det hållet under mina 16 år på detta forumet. Så Nej det var verkligen inte befogat! Du tolkar som fan tolkar bibeln!
Knäpp?

Du säger att hen är knäpp
Tycker du det är bättre?
 
Alltså har du överhuvudtaget läst Petruskas inlägg?? Det kan du inte ha gjort! Hon kan vara knäpp och ha konstiga åsikter ibland tycker jag, men någon surkärring är hon definitivt inte! Tror aldrig jag läst någon surkärringskommentar från det hållet under mina 16 år på detta forumet. Så Nej det var verkligen inte befogat! Du tolkar som fan tolkar bibeln!
Vilket underbart inlägg! :love:
 
Nej, men det kanske är befogat när man blir kallad öknamn, blir hotad eller någon verkligen går in för att såra en. Det trevliga med Buke är ju just att tonen hålls på en bra nivå.

Jag vill verkligen inte att Buke ska bli som Familjeliv eller Flashback.
Precis :) det var därför jag skrev "Självklart kan man säga ifrån om det inte känns bra,"

För om alla trådar urartar så blir det inte trevligt såklart och buke är speciellt bra på det sättet jämfört med de du tog som exempel. Sen tycker även jag att vissa nick här på buke ofta (inte alltid) beter sig som att de sitter på universums sanning och det de säger, så är det. Så då kan det vara bra med tex @Lampan som svarar emot, för jag gillar att det rörs runt lite i grytan, men naturligtvis utan öknamn.

Så snälla @Lampan? Du, det är lite kul att du käbblar, det roar mig en smula, men du kan väl skippa de dåliga namnvalen va?
Vi vill ju inte att någon ska såras i onödan eller hur?
 
Jag kan också säga att det ger en väldigt otrevlig eftersmak att starta en tråd bara för att jävlas och/eller röra om i grytan (om nu syftet var det). Det är väldigt respektlöst mot oss som faktiskt trivs här, mot moderatorerna som ska hålla ordning och Gunnar som låter oss leka/vara allvarliga här. Är Buke så eländigt och drygt finns det en jätteenkel lösning:

Gå inte in här.
 
Om en person går in i tråden kommenterar inte det tråden handlar omutan kommer med en sur kommentar om något helt annat
Har man inte rätt att säga till då?
Jag har aldrig varit otrevlig mot det nicket
På ett diskussions forum "säger man inte till". Man bemöter sakligt de andras argument.

Och ja, det är lätt att uppfatta dig som otrevlig. Om det inte är din mening så vet jag att jag själv behöver läsa igenom mina inlägg innan jag postar dem. Det kan vara en metod som passar fler av oss.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här med artros som lever hästliv?Hur funkar det? Specialanpassningar? Vad har ni för häst?Jag har blivit diagnostiserad...
Svar
9
· Visningar
573
Senast: lingonben
·
Hemmet Jag vill göra om lite av mitt möblemang i samband med flytt. Jag inspireras bland annat av inlägg i grupper som Återbruka mera och...
Svar
7
· Visningar
778
Senast: Nepenthe
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Jeps
·
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 624
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp